|
||||
|
||||
Hoever gaan we komen?
Gaan we het hier nu echt over voetbal hebben??
nou voor deze ene keer dan,...... hoe ver gaan komen?
|
||||
|
||||
Spanje gaat winnen denk ik
|
|
||||
|
||||
Ik vrees dat de Duitsers toch ver gaan komen en Spanje is natuurlijk ook een kandidaat.
Maar als alles een beetje klopt en loopt dan hebben we zeker een kans. Zaterdag weten we meer....
|
||||
|
||||
Wat zeggen de inktvissen dit jaar ??
|
||||
|
||||
Heb niks met voetbal,veelplezier voor de liefhebbers.
|
|
||||
|
||||
Ik ben bang dat we niet met onze rol om kunnen gaan en de 1e ronde niet doorkomen.
Als we niet winnen zaterdag dan is t al klaar vrees ik. |
|
|||
|
|||
hier nog een, zat al te denken om naar de bios te gaan rond die tijd. lekker rustig
the dictator draait hier precies tijdens de wedstrijd, misschien is dat wel wat |
|
|||
|
|||
Hoor net dat Matthijsen gewoon meegaat, terwijl hij nog niet 100% is.
Hij kan beter iemand meenemen die fit is. Ik denk ook dat er andere gaan uitvallen. Sneijder, Affelay (is net hersteld weet ik) maar denk ik nog redelijk kwetsbaar. Sorry maar ik denk dat ze niet verder komen dan de 1ste ronde. Jammergenoeg!
|
||||
|
||||
Is ook een perfecte tijd om boodschappen te doen of iets dergelijks. Ik vermijd ook al dat oranje gedoe
|
||||
|
||||
Nederland - Duitsland in de finale.
Met een uitslag van 3 -2. Ben geen voetballiefhebber maar een EK of WK heeft toch wel iets. Hopelijk komt Holland weer ver! En wordt het een groot feest.
|
||||
|
||||
Als ik hier in de buurt nu al iemand zie rijden met een Mk3 GTI met een rood/wit/blauwe vlag over z'n motorkap gespannen dan hoop ik dat we na de poulefase naar huis kunnen dan hebben we die ellende ook weer gehad.
Sportief gezien gun ik "onze jongens" natuurlijk wel wat meer (al kan ik er geen seconde van wakker liggen als ze er wel uitvliegen).
|
||||
|
||||
niet alleen rood wit blauwe motorkap hor,
ook spiegels een vlaggetjes uit t raam enzo.... maar persoonlijk hoop ik dat we ver komen minimaal de halve finale
|
|||
|
|||
Quote:
The Dictator heb ik gister gezien, leuke film! Ik denk: dat we van Denemarken winnen, Portugal nipte overwinning of gelijkspel, Duitsland daar winnen we niet van. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat wilde ik er niet bij zeggen eigenlijk, vond die vlag al erg zat
|
|||
|
|||
Quote:
Vriendin meenemen naar één of andere chick-flick
|
|||
|
|||
Waar fluit die scheids allemaal voor zeg..... :S
|
|
|||
|
|||
Volgens mij heeft ie een Pools brilletje op. Hij stond net nog z'n geld te tellen op de zijlijn...
|
|
|||
|
|||
Die scheids was een aanfluiting!
Daar gaat mn EK-poule.... |
|
|||
|
|||
Quote: