|
||||
|
||||
dakrekje Polo 1 MET SPOED!
Aangezien ik aanstaande vrijdag naar Duitsland vertrek voor Nature One(festival) ben ik met spoed op zoek naar een dakrekje voor een Polo 1.
Met drie man in de Polo met bagage is aardig krap dus om extra spullen mee te nemen komt zo'n rekje wel van pas. De staat is niet zo belangrijk. Dus wie heeft er nog iets liggen? mvg Pim Last edited by MipMip : 01-08-2005 at 11:19. |
|
||||
|
||||
off-topic: Polo 1? Van welk jaar? foto's?
On-topic Hint: Alle rekjes die voor regen-dakgoten geschikt zijn passen. Alleen de breedte is natuurlijk beperkt, maar dat is bij de meeste perfect aantepassen.
|
|
|||
|
|||
Heb ik nog wel liggen. Bel me maar op 06-51358155
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gebeld, maar ligt helaas in Almelo. Is me iets te ver. Dus iemand misschien in Noord-Holland die iets heeft liggen??? Roest geen probleem. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is een Polo 1 0.9 van juni 1981. Lx uitloopmodel dus (dacht ik). Lichtblauwig dof van kleur met een heleboel deuken(niet door mij erin gemaakt) Hij heeft nu ruim 80.000 gereden. In de VW-onderhoudsboekjes die erbij zaten is te lezen dat hij in 1996 maar liefst 15.000 km had gereden. Vond ik een leuk detail. Foto's zal ik binnenkort wel even maken. |
|
||||
|
||||
UP! niemand???
|
|
||||
|
||||
Hoi Pim ik heb nog wel een rekje liggen is volgens mij ook nog wel compleet maar dan moet ik even voor je kijken. Ik woon in schagen dus dat is wel te doen.
Met vr. gr. Bas |
|
||||
|
||||
Quote:
Als dat zou willen doen graag! En Schagen is makkelijk te doen. Ik hoor het wel! mvg Pim |
|
||||
|
||||
Stuur me anders even je tel.nr.
gr. Pim |
|
||||
|
||||
heb er een liggen die op een golf 1 past...weet niet of ie er bij jouw op kan dan...
ligt wel in noord brabant...06-51796916... mist wel 1 klem om hem vast te zetten...maar wie handig is fixt dat wel!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Noord-Brabant is me ff te ver. In ieder geval bedankt. Ik wacht het aanbod van Jetta1 nog even af en anders moet het maar zonder rekkie. |
|
||||
|
||||
is goed kerel...
have fun at Nature One trouwens...dat schijnt een goed feestje te zijn...ik kijk al uit naar lowlands...heerlijk met de veeweecamper naartoe...tis weer 3 jaar geleden...party till we drop!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
THNX, Ik heb heel veel zin in Nature One. Een feest op een oude raketbasis maak je niet elke dag mee. Ben erg benieuwd. En natuurlijk een line-up waar je U tegen zegt. En jij veel plezier op Lowlands. |
|
||||
|
||||
Dakrekkie is binnen, met dank aan Mr. Jetta1. Topic kan naar het archief
|