|
|||
|
|||
Op zoek naar auto's voor fotoshoot
Hobbymatig doe ik wat met fotografie en ik ben op zoek naar auto's om een shoot mee te doen. Kost je niks (hobby) en de foto's krijg je uiteraard in hoge resolutie van me. Hieronder wat voorbeelden van mijn "werk". Daarnaast heb ik een eigen website www.olivierdescamps.nl
Lijkt het je wat en kom je uit de regio Haaglanden/Westland/Rotterdam? Stuur een PB of mail naar info@olivierdescamps.nl, bij voorkeur met een foto van je auto. |
|
||||
|
||||
Mooie foto's man!
Is dat de cabrio van Berry? Lijkt er wel sprekend op
|
|||
|
|||
Die foto met die blauwe golf 1 is die afgelopen dinsdag gemaakt...?😉
Mooie foto's btw👍
|
|||
|
|||
De cabrio Golf 1 VR6 turbo stond gisteren bij de opening van Porsche Haaglanden.
De blauwe Golf 1 stond dinsdag inderdaad bij de Aircooled Cruisenight. Bedankt voor de complimenten. |
|
||||
|
||||
Prachtige platen! Op drie weken mag je mijn rocco wel lenen, maar of 'ie jou waardig is...?
|
|
|||
|
|||
Reeds drie aanmeldingen! Top!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dan is het inderdaad de golf waar ik het over had
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi Olivier ,als mijn MK1 de APK heeft geef ik je een belletje bedankt voor je mail
|
||||
|
||||
Komt je toevallig naar Volksdub komende maand?
Dan zou je eventueel onderstaande 2 auto's mogen fotograferen!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Dat zou in mijn geval ook nog kunnen maar of je dan uit gebreid kan fotograferen ?
Mijn voor keur gaat toch dan liever ergens rustig
|
||||
|
||||
Volksdub zijn meerdere mooie fotoshoots geweest hoor de laatste jaren..
Terrein is groot zat dus je kan altijd doorrijden naar de andere kant van het veld
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mooie foto's hoor!
|
|
||||
|
||||
Super foto's en een dikke cabbie die van Edwin
|
|
|||
|
|||
Vandaag weer een fraaie Golf 1 gedaan. Peter bedankt!
Ook interesse in een shoot en woonachtig in regio Haaglanden/Westland/Rotterdam? Stuur een PB of mail naar info@olivierdescamps.nl, bij voorkeur met een foto van je auto. |
|
||||
|
||||
Jij ook bedankt Olivier was leuk