Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 19-08-2005, 23:07
golfie's Avatar
golfie golfie is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1
Angry motor slaat af bij remmen golf II 1.6 caberateur

Hallo ik heb een golf 1.6 '89 geloof motorblok pn maar weet het nie zeker

sinds kort slaat hij af en toe af als ik terug schakel en of rem
verder beweegt mijn gaspendaal ook niet meer automatich als ik gas los laat.... ik vermoet een electronisch probleem maar kan het niet echt ontdekken

weet iemand wat er stuk kan zijn????

p.s. mijn broer heeft ook dit probleem met het zelfde blok
Reply With Quote
  #2  
Old 20-08-2005, 20:04
vwgolfII1600functionrood vwgolfII1600functionrood is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 36
Default

ikzelf rij in een golf II 1600 carburateur, met deze nog geen problemen met de motorblok.
hoeveel km heeft je blok al gedraait? de mijne 211,298 kilometer, trek eens de kap open links voor bij de motorblok, daar zie je dan de computer, koop een 2e handsje van de sloop.
kijk eens naar de plastiqeu kappen, en controlleer of daar eventueel een slang kapot is, krijgt hij genoeg/teweinig benzine?
Reply With Quote
  #3  
Old 20-08-2005, 20:22
Jurgen Santana's Avatar
Jurgen Santana Jurgen Santana is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,526
Default

Zo te horen heb jij een PN motor met 2ee carburateur. Het is waarschijnlijk je elektronische gasklepversteller of de gaskleppotentio meter die stuk is.




De gasklepversteller is het witte ronde ding met het messingplaatje erop met de brede stekker eraan. Precies links van het KLEINE groene filtertje.

De gaskleppotentiometer is een klein rond busje wat onder dat grotere zilverkleurige potje/busje (staionairtoerentalregelaar) zit wat je links onder het luchtfilter uitziet steken.

Jij zult geen openluchtfilter hebben, deze wel maar daardoor is het wat makkelijker te zien. En het is ook erg belangrijk dat alle vacuumslangen lekdicht zijn!!!
__________________
WWW.MIVW.NL
Reply With Quote
  #4  
Old 21-08-2005, 08:54
jatoch jatoch is offline
Forum Regular
 
Join Date: May 2005
Posts: 200
Default

Ik had ik ook bij de 16v maar toen was er een klein lullig draadje los...
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum