#1
|
|||
|
|||
MK1 GTI met airco !
|
#2
|
||||
|
||||
Die airco pomp is bijna even groot als de motor
|
#3
|
||||
|
||||
heeft volgens mij nooit optie geweest hierzo?...
wel stoer als het zou werken..al krijg ik het idee dat dit ooit naderhand is ingebouwd |
#4
|
||||
|
||||
Het heeft inderdaad niet het reguliere kachelhuis. Pomp is wel zoals de originele. Ik denk een Votex set. Maar goed, je moet het niet willen, altijd stuk en veel te fragiel en moeilijk gemaakt.
|
#5
|
||||
|
||||
De US versie (Rabbit) heeft dit er in gehad als optie.
De originele VW-set heeft een andere pomp, en ook de leidingen lopen niet zoals het er origineel in heeft gezeten. Het is er hoogst waarschijnlijk achteraf ingebouwd. |
#6
|
||||
|
||||
Origineel zit er een York aircopomp op de US modellen
__________________
Peter Grund 1980 Golf GTI 1980 Golf Cabrio GLS 1.5 1985 Rabbit Cabriolet 1968 Pontiac Safari 1984 Chevy Suburban 1968 Lincoln Mark III |