|
|||
|
|||
caddy mk1 88'
ik heb al een helle poos rond zitten kijken en dacht van laat ik nu dan ook maar een topic aanmaken!
zal me eerst even snel voorstellen. kben sander woon in roswinkel (vlakbij emmen) * ben aan het leren voor schadehersteller en ben 19! dan de caddy: ik heb de legergroen gerolde caddy van maarten (ritc op het forum) gekocht! begonnen met strippen. toen kwam ik al het roest tegen; en nog veel meer, wielkast rand, dorpel, noem maar op eingelijk op alle bekende plekken wel. ook schade aan het front, dus die ermaar uitgehaald en vervangen: [img width=790 height=600]http://i48.tinypic.com/o7svwo.jpg[/img] (ja het is een beetje een rommel$ toen begonnen met schuuren en strak maken: [img width=450 height=600]http://i49.tinypic.com/35n0ryq.jpg[/img] gespoten: inmidels staat die er zo bij: moet nog een paar kleine dingen doen dan kan die voor de apk en de weg op! ben benieuwd wat jullie er van vinden. gr. sander |
|
||||
|
||||
Quote:
Er ontbraken twee foto's: "img width=450 height=600" werkt hier niet. |
|
||||
|
||||
In één post een hele Caddy opgemaakt, knap
Heb je er verder nog plannen mee ?
|
||||
|
||||
Mooi geworden. Al stond die enkele gril hem beter.
|
|||
|
|||
Netjes! Zover ben ik nog bij lange na niet. Hoop dat ik ooit ook nog eens met mn caddy bij de rdw kom voor een omkeuring van 1.6 diesel naar 1.8 20v turbo
Mooie strakke kleur heb je er ook op gezet. Toch ff benieuwd waar die beugel is gebleven die achter de cabine staat op de 1e foto?
|
||||
|
||||
Nette caddy hoor, ben t wel met Jaap eens dat de enkele grill beter staat.
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de reacties,
in 1 pagine em opknappen lijkt snel haha maar ben er tog al 3.5 jaar meebezig geweest haha. en de gril blijft deze er eerst in die met enkele koplampen was een gewone gril met eer rood opgeplakt randje die met verstralers is orginele gti. Jan-Turbo die beugel is al verkocht zit nu op een andere caddy. wil hem komende week voor de apk doen als het goed is gaat die er in een keer door. heb eerst nog een andere uitlaat besteld dus als die er deze week is gaat die er zaterdag eerst onder. gr |
|
||||
|
||||
Super om te zien dat een Caddy word opgeknapt. Kleur is ook super!
|
|
|||
|
|||
Gaaf hoor!
|
|
|||
|
|||
dik hoor!
|
|
|||
|
|||
hier al lang niks maar laten horen...
zo stond die er op volksdub bij: inmidels grill met enkele lampen er weer ingezet. en zoek tevens een setje bladveren met 2 veren per kant heb er nu een verzwaard pakket onder zit nu al een blok van 5cm tussen en is nog niet laag genoeg.. gr.. |