|
|||
|
|||
Golf IV van Rob
Dag mensen, via via op het volksforum terecht gekomen en het leek me leuk om hier ook mijn auto voor te stellen. Het is een Jazz Blue MKIV uit 1999, nu alweer 3 jaar in mijn bezit. Gewoon standaard gekocht maar na verloop van tijd stevig uit de hand gelopen. De foto's spreken voor zich, als je vragen hebt, stel ze gerust. De air gaat er binnenkort vanonder. Sterker nog, de auto gaat helemaal veranderen. Hoe wanneer en waar dat zien jullie vanzelf, eerst wat foto's!
|
|
||||
|
||||
Ziet er erg netjes uit, ben benieuwd wat je er nog meegaat doen!
Laatste foto genomen in Bergen op Zoom? |
|
||||
|
||||
Waarom gaat de air eronderuit?? Wat staat er allemaal te wachten.. ben wel benieuwd.
Al een idee wanneer het eronderuit gaat, of duurt dat nog een tijdje.. ?
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
|
|
|||
|
|||
netjes, ben benieuwd wat je met de auto gaat doen! succes met je project
gr marc |
|
|||
|
|||
Bedankt mannen! laatste foto is inderdaad bergen op zoom. De huidige set gaat er nu vanonder omdat de voorkant niet laag genoeg kan. Heb nu een framenotch en de aandrijfas zakt hier maar voor 1/3 in. de veerpoten zijn dus niet kort genoeg naar m'n zin en omdat de hele auto toch in de verbouw gaat meteen besloten om alles nieuw te kopen. sowieso moet er ook een nieuw setje kleppen in want de achterkant loopt heel langzaam leeg. Als de air de deur uitgaat komt er een nieuw setje kleppen bij. Wat er verder aan de auto gaat gebeuren hou ik voor mezelf, dat zien jullie met de tijd wel.
* edit air gaat er met een maandje vanonder, zit nu met een huis waar ik druk in bezig ben en als het dan weer rustig word heb ik weer tijd voor de auto. |
|
||||
|
||||
Dik hoor
Ik heb de wagen al eens bekeken op de MIVW meeting en op Vagfest. Ben benieuwd wat de plannen zijn, zal vast goedkomen denk ik
|
|||
|
|||
Robbedoes!
Ik bel je vanaaf ff over de auto en air |
|
||||
|
||||
Ziet er heel mooi uit.
Lekker claen en simpel, hou ik wel van.
|
||||
|
||||
Super gaaf ding! Echt perfect!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klep eff los schroeven, schoonmaken, veer btj oprekken klaar ... hoort bij het onderhoud |
|
|||
|
|||
nette golf, ziet er goed uit
|
|
|||
|
|||
Quote:
Kijk eens aan, weer wat geleerd. Mij werd namelijk verteld dat ze dan gewoon versleten waren. Bedankt voor de tip Peter. |
|
||||
|
||||
Kan me de velgen nog herinderen uit de tijd dat ik nog bij Ben zat
|
|||
|
|||
Welkom op het forum, wat een dike mk4 zeg !!
|
|
|||
|
|||
superdikke ride!!!
|
|
||||
|
||||
zekers een dikke mk4
wat zal het air moeten kosten dan (via pb graag)
|
||||
|
||||
hele mooie auto hoor!
clean and simple it is, and it should be! ben benieuwd ik ga dit zkr in de gaten houden!