|
||||
|
||||
Rocco 1977
|
||||
|
||||
Behoorlijke vraagprijs. Maar zelf red je het niet voor dat geld om hem zo te krijgen. (als hij in het echt net zo is als op de foto's)
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
wow
|
|||
|
|||
Gaaf ding. Orig. NL-er en in bezit van huidige eigenaar sinds '95 (!)
|
|
||||
|
||||
Mooi ding! Scirocco MK1's zijn de laatste tijd nogal populair geloof ik
|
|
||||
|
||||
Wat een plaatje zeg.....
|
||||
|
||||
Dit zijn de wagens waarvan je droomt, ofschoon, ik dan. Als ik dan toch even mag zeiken, achterklep en klokkenspel kloppen niet met het bouwjaar....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha echt geweldig dat je dat allemaal ziet! Ik maak altijd een mengelmoes van spullen die ik mooi vind, zonder uberhaupt naar bouwjaar te kijken
|
||||
|
||||
Ach, ik vind dat als je een wagen als deze hebt, dat nét die laatste details juist moeten zijn. Maar als je iets bouwt als Peter z'n blauwe, dan hoef je daar natuurlijk ook weer niet meer op te letten, dan moet het er gewoon goed uitzien. Afin, zo denk ik er dan toch over.
|
|
||||
|
||||
wat een mooie scirocco en voor een leuke prijs ( voor die prijs koop je geen restauratieproject en doe je hem helemaal op ) vast en zeker krijg je er nog wel 1000€ vanaf
|
||||
|
||||
Zeker een dik apparaat poeh ! Zou wel willen maar kan nie
|
|||
|
|||
Bijna te mooi om er in te rijden en terug in de originele staat dat verdient alle respect !
|
|
|||
|
|||
Quote:
Van mij mag je je naam veranderen in VWpedia Als t ooit nog s van komt dat ik een oude VW kan aanschaffen, dan vraag ik jou mee om te checken of t ding wel klopt |
|
||||
|
||||
Haha, thanks!
Je vraagt maar raak hoor, ik vind het leuk om anderen met dit soort dingen te helpen. En weet je, ook ik leer nog altijd bij, je blijft dingen ontdekken bij die vw's. Om een klein voorbeeld te noemen, mijn twee rocco's schelen slechts 2 maand met elkaar, maar er zijn al een 5 tal "significante" verschillen tussen. Het zijn die details, die het net nog leuker maken. |
|
||||
|
||||
Nondeju, prachtig exemplaar!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb meerdere malen live mogen bewonderen. Ik kan je vertellen dat hij in het echt NOG mooier is als op de foto`s!!!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kan ik beamen. Echt schitterend mooie rocco!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Da's geen originele nl, vind ik toch nog net wat leuker
|
||||
|
||||
En geen GLI, daar waar het juÃ*st om gaat. Neemt niet weg dat ook dat een prachtige wagen is. (en wél helemaal origineel )
|