|
|||
|
|||
iemand een idee
Leon cupra v6 loopt ineens hoger stationair, bij constante snelheid haperen en super gevoelig op gaspedaal.
Ondanks hoger stationair wel constant en motor loopt verder netjes ook wanneer er vermogen gevraagd wordt Iemand een idee waar het probleem zou kunnen liggen? Last edited by chrismk2 : 15-06-2014 at 15:09. |
|
|||
|
|||
Welkom....
En de vraag is? |
|
|||
|
|||
O ja haha Uhm iemand een idee wat het zou kunnen zijn
|
|
||||
|
||||
Heb je de auto al laten uitlezen?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nee wordt als het goed is morgen gedaan maar hoopte dat iemand al een richting kon geven of soortgelijke ervaring heb gehad. Probleem kwam ineens opzetten |
|
||||
|
||||
Luchtmassameter, temperatuursensor?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Temperatuur blijft goed dus lijkt mij niet die sensor en luchtmassa lijkt me dat hij dan eerder onregelmatig gaat lopen /pingelen (naar mijn weten) tot nu toe loopt hij stationair strak en netjes al is het hoger (12/1300 toeren) En motor zelf ook gewoon goed lopend. Vermogen heb ik ook gewoon |
|
|||
|
|||
Quote:
Temperatuur blijft goed dus lijkt mij niet die sensor en luchtmassa lijkt me dat hij dan eerder onregelmatig gaat lopen /pingelen (naar mijn weten) tot nu toe loopt hij stationair strak en netjes al is het hoger (12/1300 toeren) En motor zelf ook gewoon goed lopend. Vermogen heb ik ook gewoon |
|
||||
|
||||
Dus je vraagt gedachtengangen die je daarna meteen weer afserveert?
|
||||
|
||||
Hij bedoeld niet de temp. Sensor van je klok maar de sensor in je koelvloeistof die de ecu van gegevens voorziet.
|
|
||||
|
||||
Sensor van de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt ?
|
||||
|
||||
Quote:
Je aannames kloppen geen van beiden |
|
|||
|
|||
Idd verkeerd begrepen, dus ik serveer helemaal niets gelijk af gaf alleen reactie.
Maar probleem is opgelost gelukkig. Voor diegene met de meedenkende reacties alsnog dank je wel |
|
||||
|
||||
Ja en wat was het nu?
|