![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Na zoeken op het forum en internet toch niet volledig uitgeraakt hoe de ontluchting van mijn brandstoftank aangesloten moet worden. B moet sowieso of de vulhals. zijn A en C nu gelijk of niet ? De laatste foto vond ik op het internet Zoniet waar moet de ene aansluiting dan naartoe of blijft doe open ? Mvg Sam ![]()
|
||||
|
||||
![]() oja ik heb ook nog van een andere vulpijp zo'n stuk tussen de dikke ontluchtingsslang en vulpijp waaraan 3 aansluitpunten zijn.
Als ik nu deze op tussen mijn vulpijp en ontluchtingsslang steek en A naar 1 zo'n aansluitpunt doe en de andere 2 dicht maak is dit dan ook goed ?
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt !
Ik heb dus de "A" op mijn vulpijp aangesloten... De rest heb ik toch juist Enig idee of de benzineleidingen tot in de motorruimte in flexibele slang mogen zijn voor de keuring? Bij mijn vriendin haar peugeot 205 zijn deze volledig in doorzichtige plastiek...