|
|||
|
|||
heckblende opknappen
ik heb laatst een heckblende op e kop getikt voor weinig met als doel deze op te knappen.
wat ik eraan wil doen, is de los gelaten "reflectorverf" (of wat de term ook is) weet netjes te maken. dacht zelf aan opnieuw verf aanbrengen, maar kan goed zijn dat ik het dan verkeerd aanpak. vroeg me dus af of jullie tips of een how to hebben over wat het best is om de plaat weer netjes te krijgen. hier 2 foto's met wat de schade is. |
|
||||
|
||||
Zoals ik het zie is het plastic zelf helemaal oranje, dus simpelweg zilver spuiten gaat niet werken...
Ik zou het rode bijwerken en er voor de rest niet aan komen. Of alle verf eraf halen en opnieuw beginnen, maar dan loop je het risico dat het er niet 100% origineel uitziet.
|
|||
|
|||
Ben al aan het proberen gegaan, kleine stukjes opnieuw spuiten met rood, en vervolgens zilver.
Helaas niet het gewensde resultaat. Heb er dus voor gekozen de plaat compleet opnieuw te spuiten. Ben al begonnen met de lak te verwijderen. Zal vanmiddag n foto plaatsen met hoe het er nu bij staat. Van het eindresultaat zal ik ook een foto maken Bedankt voor de tips en ideeen, ben er goed mee geholpen |