![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Goeden avond,
Ik heb een vraag heb nu een jetta uit 1986 in mijn bezit en sinds gisteren Knippert het rode lampje continue er zit voldoende vloeistof in wat kan dit zijn? Mvg yoeri |
#2
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat geeft het aan, volgens mij zijn er wel meerdere rode lampjes..
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
#3
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je het over de koelvloeistof hebt kan dit gewoon vuil zijn op de sensor in het expansievaatje van de koelvloeistof. Kan ook aan de tellerbak zelf liggen. Mvg Andy.
__________________
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
#4
|
||||
|
||||
![]() Of is het je olie druk lampje toevallig ?
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Bekende VW kwaal.
Ik heb een 1.3 golf '92 waarvan het koelvloeistof lampje knippert als de motor warm wordt gestart en het buiten meer dan 15 graden is. Zit in de flexible printplaat achter de (kilometer) tellers. To nu toe heb ik op internet geen bevredigende oplossing gevonden behalve het lampje eruit halen of afplakken. Ik geef wel eens een (aantal) flinke dreun(en) op het dashboard en dan gaat het lampje uit. Er zit verder geen koelvloeistofsensor aan het lampje. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Ik bedoel inderdaad het lampje bij de temperatuurmeter als ik hem net gestart heb dan begint hij continu te branden ongeveer 65 km verder op deed ik hem even uit en toen was hij weg.
Niks om me zorgen te maken dus bedankt voor de antwoorden. Mvg |
#7
|
|||
|
|||
![]() Het probleem zat bij de sensor zat onder de olie heb de jetta helaas terug gebracht en me geld gekregen, had een gescheurde kop en liep op die poten kon nog maar net 100 rijden op de snel weg(bedankt Roetert) nu maar opzoek naar wat nieuwers.
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Je zou ook gewoon bij classic parts een nieuwe flexibele printplaat kunnen kopen ipv afplakken ofzo, problemen gelijk aanpakken bij de bron
![]() |