|
|||
|
|||
project golf2 rat
hey, ben nog redelijk nieuw hier, maar een paar mensen kennen mijn vorige golf 2 nog. Die is verkocht, en nu heb ik een ander aangeschaft, eentje van 86 met een 16v kr motor. ik heb de auto gekocht met een kapotte versnellingsbak, en toen is er een dieselbak in de plaats gekomen. Verder zijn er nog niet zoveel wijzigingen gebeurd, wel verlaagd en velgen enz. De rest zien jullie wel op de pics
dit was mijn vorige en dit is de 16v, toen was em alleen verlaagd en velgen grtz Last edited by rlc : 25-05-2005 at 20:14. |
|
|||
|
|||
hier het schuifdak eruit en toegelast( was geen origineel vw schuifdak)
van 2 kilometertellers terug ene degelijke gemaakt en dan nu de laatste, dak bekleed met skai binnekort volgt er nog wel een update grtz |
|
||||
|
||||
WOW dat was jij dus afgelopen zondeg in Asten bij de Polo club holland meeting.
we zagen je golf met skai dak al van een afstand staan, en dachten dat het roest was, dus wij vol interesse ernaartoe maar was skai, wij verbaasd hahahahahaha super man!!!!!!! keep up the good work
|
|||
|
|||
skai :| hoe origineel !!! damn... had alleen wel zwart gedaan toch ... maar hoe dan ook, SUPER MAN!!!! hahahaah
ting ting ting, mss ipv matzwarte motorkap maar een skaimotorkap maken voor mezelf ? |
|
||||
|
||||
Wow, dikke dikke dikke rat! je vorige auto was al fijn en deze mag er ook weer zijn. Ik ben benieuwd naar de specs van je velgen en banden.
|
|
||||
|
||||
die wielen (L) hoeveel j zijn ze?
|
|||
|
|||
nog ff een opmerking: nu heb je een soort cabrio-wannabe-golf-2... ik denk dat het mooier is om de b- en a- stijlen dan ook te bekleden!!!
verder SUPER RAT! (linkje naar cleaned?) |
|
||||
|
||||
Ik zag je op de Golf record day ook al schrapend voorbij stuiteren
Hebben ze in Belgie geen drempels? Ik zou zo geen eens m'n straat uit komen... P.S. Ik dacht dat je in Belgie altijd een kenteken voor je hele leven had!!??
|
||||
|
||||
gekke belg :p
|
|
||||
|
||||
Jij style is top!! dikke wagen
|
||||
|
||||
haha cool, vet laag ook. zeker een leuke bak jah
|
|||
|
|||
dank je voor de goede comments, de velgen zijn 7j voor en 8j achter met conti's rubber, 165/45 r15 rondom.
grtz |
|
||||
|
||||
Quote:
in belgië kan je je nummerplaat houden en op een volgende wagen hangen met uiteraard een nieuwe inschrijving maar je kan evengoed een nieuwe nummerplaat aanvragen. kost net evenveel |
|
||||
|
||||
Zow de tering! wat een vette golf! Super combi, zo'n rat met die BBS RS! GeweldiG!
|
||||
|
||||
dus schuifdak erui gehaald en gat dichtgelast?
|
|
||||
|
||||
Quote:
het is bbs rm hoor kijk maar eens goed lol |
|
|||
|
|||
Quote:
ja, het schuifdak eruit gehaald en het gat dichtgelast, dat is ook de reden waarom het dak bekleed is met skai, omdat het dak niet echt effen is. Ik was eerst van plan er een nieuwe dakschelp op te lassen, ma das die auto niet meer waard |
|
|||
|
|||
Ha Ha, cool, cool ,cool rlc
|
|
||||
|
||||
super project, gaat ook zeker weer zo goed zijn als het vorige project!
volgde het al enige tijd op cleaned. succes, weer eentje om te volgen
|
||||
|
||||
gaaf man! lekker origineel!