|
|||
|
|||
bak in de soep gelopen????? (geluid filmpie)
ik ben dus gister op weg naar huis,en onderweg met overschakelen hoor ik allemaal rare geluiden uit mij bak komen.
net of de tandwielen doorslippen?? ben bijna thuis,schakel terug naar de 1,geef gas,en hoor op een keer alleen maar een hoop tanden geknarst,wat meegaat met de toeren. kan m nog in elke versnelling zetten,kom alleen geen meter meer vooruit ,in elke gang maakt die dat knarsende geluid. wat is er kapot? http://nl.youtube.com/watch?v=k9tXqmIAbV0 Last edited by vw3 : 20-07-2008 at 16:47. |
|
|||
|
|||
Denk dat je eindoverbrenging in de bak aan stront is.
Zoewk gewoon een andere bak. Om wat voor type blok gaat het? |
|
||||
|
||||
Je hele versnellings bak waarschijnlijk!
|
|||
|
|||
gaat om een ABU blok.
1.6 55kw |
|
||||
|
||||
zeker ook een hele vieze stinkende lucht in je auto???
|
|||
|
|||
nee ,hangt geen vies luchtje in.
ruikte ook niks vreemds toen het gebeurde. zie ook geen olielekkage plek,of andere gekke dingen. net nog eens geprobeerd,maar lijkt net of de tandwielen niet goed inelkaar grijpen? snap der niks van. |
|
|||
|
|||
bak gewoon totaal in de soep gelopen..
Gewoon op de sloop kijken lijkt me makkelijkst,moet der zelf ook nog heen maargoed daar komt koppeling nieuw ook bij en is best koste ding dan :x Ik rijd zelf ook met een soort dergelijk geluid alleen in achteruit,,is omdat schakelvork lang/tegen tandwieltje slijt.. Gelukkig is het wel zelf te vervangen.. |
|
||||
|
||||
kijk eens naar de datum, mag hopen dat hij hem al vervangen heeft...
|
|
||||
|
||||
gewoon nieuw bakje in tillen, reviseren is meer werk en kost uiteindelijk ook meer geld. bakje op de sloop halen...
|