![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik ben op zoek naar een goede brandstofpomp van een type 2 scirocco 16v met opvoerpomp. Want die is direct pas zonder tank modificatie. Helaas ook een stuk moeilijker te krijgen. Duzzz ook ben ik op zoek naar een goede brandstofpomp van een type 2 golf met opvoerpomp. Dan pas ik mijn tank gewoon aan. Pomp Corrado G60 eventueel ook mogelijk, maar dan met tank en opvoerpomp.
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#2
|
||||
|
||||
![]() Offtopic vraagje: wat is het verschil tussen een carb en GTI tank? Ontluchting voor injectie ofzo?
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Pomp voor/van Golf 16V (KR) heb ik nog wel liggen.
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#4
|
||||
|
||||
![]() @arnus71: Carb en GTI tank bij een type 2? Zit een dompelpomp aan de zender brandstofmeter. Die heb je niet bij een carb motor.
@OakgreenVR6: Heb je de opvoerpomp er ook bij?
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#5
|
||||
|
||||
![]() Die kan er evt. ook wel bij ja.
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik bedoelde eigenlijk de tank zelf, en voor een type 1 (scirocco in dit geval, maar is hetzelfde als Golf 1 geloof ik)... |
#7
|
||||
|
||||
![]() Ja de rocco 1 en golf/jetta 1 zijn redelijk identiek.
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij ook ja. Maarrrrr ik vroeg me af wat precies de verschillen zijn tussen de benzinetanken die in de carb en injectie modelen zijn gemonteerd... vooral qua ontluchting cq druk wat er in opgebouwd moet worden... (ook al heeft dit niks met je topic te maken!!) |
#9
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij zijn de openingen waar de tankvlotter inzit bij de injectie modellen groter omdat de opvoerpomp daar ook inzit. Volgens mij zijn dit ook de enige verschillen.
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#10
|
||||
|
||||
![]() Dat denk ik niet - bij mij is er een injectieblok in een carb model gebouwd (scirocco 2), dus ook met opvoerpomp bij de vlotter, en ik heb nog dezelfde tank, en dat paste ook allemaal. Ik zit alleen met een ander probleem waarvan ik denk dat het met de tank ontluchting/... te maken heeft...vandaar de vraag...
|
#11
|
||||
|
||||
![]() aha,
hmm zal vanavond even mijn kameraad vragen. hij is ook bezig met het inbouwen van een 16v in een rocco waar eerst een carb inzat. Hij heeft een tweede tank erbij (een van een 16v rocco)
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |