|
|||
|
|||
VW Lupo 1.4 TDI (Leer, Airco enz.)
Ik bied te koop aan; mijn VW Lupo 1.4 TDI uit 2000.
Ik ben zelf nog nooit een Lupo zo compleet uitgevoerd als deze tegengekomen: Voorzien van zéér veel opties, allemaal af-fabriek: -Leren bekleding -Stoelverwarming -Airco -ABS -Electrische ramen -Electrische spiegels -Stootstrips en spiegelkappen in kleur van de auto -Easy entry aan beide kanten -Centrale deurvergrendeling op afstandsbediening (2 sleutels aanwezig) -Leren stuurwiel + handrem -Deelbare achterbank -Stuurbekrachtiging -Mistlampen -Beide voorstoelen in hoogte verstelbaar -Alarm Heeft ook een Pioneer Radio/CD speler met aux, USB en Bluetooth, handsfree bellen en muziek afspelen van je telefoon, ideaal ding! Auto is in een zeer nette staat, zowel binnen als buiten, met kleine gebruikssporen zoals je kunt verwachten. Vorige week (12 mei) heb ik een schroefset gemonteerd van V-maxx. Ook zitten er nieuwe VW Up! velgen onder met nieuwe banden. Auto is altijd netjes onderhouden geweest, boekje en verschillende facturen aanwezig. Auto start, rijdt, schakelt, koppelt en remt nog perfect, is echt een lekker pittig en vlot Lupootje :thumbsup: Km stand 302dkm, maar nogmaals, auto heeft geen centje pijn, wordt nog mee gereden dus de stand loopt op. Prijs: €3450 op origineel staal met doppen, wil je de Up wielen er graag bij kan dat tegen een kleine meerprijs. Contact via PB of op nul zes 50440866 Last edited by The Pig : 27-05-2014 at 22:31. |