|
|||
|
|||
Remmen upgrade
Hallo,
Ik bezit een golf 1 van 1980, met 1100cc motor. Ik zou graag de voor remmen willen vervangen, dit omdat de klauwen echt niet meer op een normale manier uit elkaar kunnen. Ik heb via de Search gezocht maar ik kom er niet uit. Nu is mijn vraag waar moet ik naar zoeken? Welke klauwen kan ik gebruiken? Ik heb nu de remklauwen met 1 zuiger en de kleine remblokjes. Welke schijven moet ik bestellen? Ook zou ik graag een hrc willen hebben welke bekrachtigd is, dat is deze niet en ik denk dat alleen de klauwen en schijven vernieuwen niets uitmaakt voor het harde trappen van nu, of zie ik dat verkeerd? Alvast bedankt!
|
|||
|
|||
GTI Remklauwen met goede schijven en blokken. Heb ik zelf ook, remt prima.. heb 't wel i.c.m. stalen remleidingen en kwalitatief goede remvloeistof.
Bolku heeft wel setjes schijven en blokken liggen. Klauwen genoeg 2dehands te koop. |
|
||||
|
||||
Heb wel setje vw2 klauwen met ebc greenstuff blokken en schijven, komen vrij binnenkort vrij.
|
||||
|
||||
Komt bij mij een setje g60 klauwen vrij vd week.
|
||||
|
||||
Quote:
Die zijn idd plug and play en een mooie update voor een 1100 Daar moeten toch geen G60 klauwen onder
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie's alvast, zijn vw 2 klauwen geleverd op het oude type golf 2?
Deze kan ik namelijk zo overnemen met schijven en blokken van een maat. En hoe zit het nu met de onbekrachtigde hrc? Moet ik na deze ingreep nog steeds op het pedaal hangen met vol gewicht of zal dat wel meevallen? @style, haha met een woeste 1100 is een upgrade genoeg. G60 remmen kunnen altijd nog als het zou moeten
|
||||
|
||||
Quote:
Wat staat er weer op stapel?
|
||||
|
||||
op mijn scirocco heb ik Girling 54 gemonteerd ( van Audi 100) past 1 op 1 op de Golf 1 Fusee ( en hier kan je nog steeds 14" wielen monteren )
wel een grote hoofdremcilinder steken . achteraan kan je ombouwen naar remschijven ( bv. van een scirocco 16v )
|
|||
|
|||
Ik heb nu een set vw2 klauwen liggen, ze passen niet.
De bevestiging zit verder uit elkaar, plus dat ze veelste hoog zitten. Ik zal dit weekend een foto erbij zetten misschien is het dan wat beter zichtbaar.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga binnenkort naar G60 rondom