|
||||
|
||||
20 Jahre GTI
Hoi allemaal,
De knoop is doorgehakt. Ik heb besloten om mijn 20 jahre GTI te koop te zetten. De GTI zet ik alleen hier en op vwforum te koop omdat ik de voorkeur heb dat hij naar een liefhebber gaat. Natuurlijk is dit geen voorwaarde, maar zou wel leuk zijn . De GTI heb ik reeds in 2006 gekocht bij een autobedrijf in Vriezeveen. Ik ben 2e eigenaar en de auto is oorspronkelijk verkocht in België, waar deze een jaar heeft gereden waarna hij met de vorige eigenaar naar Nederland is gekomen. Het betreft een originele 20 Jahre GTI met de volgende eigenschappen en opties: - 2 liter 8v (115 pk) - Schuifkanteldak - Rode riemen - VR6 Remmen - ABS - Alarm Systeem - Boordcomputer - Parelmoer lak - Centrale deurvergrendeling - Elektrische ramen - Electrische spiegels - Dubbele airbag - Mistlampen - Stuurbekrachtiging - BBS velgen De auto is in erg goede staat en heeft bij mij alleen gediend als 'hobbyauto'. De lak is erg netjes en alle!! originele 20 jahre eigenschappen zijn nog aanwezig of origineel. De auto beschikt zelfs over een originele einddemper (zeldzaam). Natuurlijk is de auto verlaagd en wel met een KW Variant 1 setje. De auto heeft doorgaans binnen gestaan (geschorst in de winter) en is altijd onderhouden met kwaliteitsmiddelen om de ook originele lak in topconditie te houden. Met andere woorden: de lak is goed te noemen. Het interieur is uitmuntende staat. De auto heeft slechts 129.000 km op de klok. En is van januari 1997. Stiekem wil ik de auto niet kwijt. Maar door werk en andere verplichtingen heb ik de afgelopen jaren te weinig tijd gehad voor de auto en dat is zonde. De vraagprijs voor deze originele en onverprutste 20 jahre GTI is 4.000 euro. Natuurlijk is deze prijs te bespreken en serieus geïnteresseerden mogen de auto bekijken en volledig inspecteren. Ik woon in Leeuwarden. Hieronder kunnen jullie nog een aantal foto's vinden. Bij vragen ben ik bereikbaar, Groet, Eric (mk5) Last edited by MK5 : 16-05-2014 at 16:12. Reason: Prijsaanpassing |