|
|||
|
|||
aandrijfassen
heeft iemand een lijstje van lengtes van aandrijfassen??
ik ben op zoek voor de lange kant van me bak moet alleen net 1 a 2 cm korter zijn als er een van een golf 2 1.8 16v |
|
|||
|
|||
Iets meer info is altijd welkom.
Denk dat je een 16v in een golf 1 wil bouwen. Zo ja, dan kun je een aandrijfas van een golf 1 cabrio nemen. De latere modellen met een 1800 motor. Of je kunt de aandrijfas van een scirocco 16v nemen. Die passen ook.
|
|||
|
|||
uhhm het is voor een vr6 in golf 1 maar de aandrijfassen passen wel hebben alleen geen speling bij de lange kant(van een golf 2 16v) dus zoek een kortere van zown aandrijfas
|
|
|||
|
|||
De bovenstaande aandrijfassen zijn wel korter. Maar of die geschikt zijn voor een vr6 in een golf 1. Geen idee.
Je zou hier eens kunnen kijken. http://www.volksforum.com/forum/sho...4&highlight=vr6
|
||||
|
||||
Even een oud topic omhoog halen.....
Wie o wie weet wat de lengte moet zijn van een aandrijfas van een golf2 1.6/1.6D ? Die van ons trilt nogal met gasgeven. Ik heb de binnenste kineet al eens vervangen maar helpt niets. Mijn vermoeden is dat er mogelijk een te lange as onderzit die nu icm met verlagen problemen geeft. Ik heb hier wel assen liggen maar van golf1/2/3 doorelkaar en oa ook een paar setjes van een automaat.. Ik heb zo'n vermoeden dat het de 76cm as moet zijn gemeten incl schroefdraad en met de binnenste kineet vlak zegmaar. Iemand die nog eens ff kan meten? Ik hoor het graag! Groeten johan |