|
|||
|
|||
uitvallen 1.8 16v bovenin toeren
Hallo, mijn 1.8 16v PL motor ligt nu perfect in mn golf 1, en liep echt super, maar nu heb ik er 150 km mee gereden, en nu begon een heel vaag probleem!
Zodra ik doortrek boven in zn toeren, valt ie dood en begint ie te stotteren en te haperen, vervolgens valt ie uit, start ik hem dan opnieuw, rijdt ie perfect! Tot ik weer doortrek en dan begint de ellende weer.. wie kan mij helpen? Ik snap er niks van want als ik het contact aan en uit doe is het weer goed tot ik weer doortrek, en daar is die dikke GTI juist voor.. hoop dat iemand mij kan helpen! Gr Branco
|
||||
|
||||
Vanaf welk toerental begint het?
En als je normaal rijd is er niets aan de hand?
|
|||
|
|||
Quote:
als ik inderdaad normaal rij is er niks aan de hand, toerental kan ik niet aflezen want heb nog geen toerenteller, maar het is echt bovenin rond de 4500 toeren ongeveer
|
||||
|
||||
Een van de 2 brandstofpompen misschien? Ik gok de opvoerpomp in je tank.
|
|
||||
|
||||
Als hij verder op 4 cilinders blijft lopen denk ik ook aan een brandstofprobleem.
|
|||
|
|||
maar als ik het contact uit en aan zet is het weer goed, mn pompen zitten beide op een schakelaar en niet op contact, dus zou die het zo snel leegtrekken dan?
|
||||
|
||||
Ik zou ook even controleren of het opvoerpompje in de tank nog wel werkt.
|
||||
|
||||
is idd je opvoerpompje .had zelfde met corrado .krijgt te weinig op dat moment ,
|
|||
|
|||
Was de drukpomp onder de auto, nieuwe erin gehangen en klaar! Bedankt allemaal!!
|
||||
|
||||
|