|
||||
|
||||
gereedschapswagens
binnenkort toch maar even kijken om een wagentje aan te schaffen
op het werk hebben we een facom chrono, deze is wat te hoog gegrepen, alsook beta... het gaat nog altijd om een uit de hand gelopen hobby, maar wil wel geen pannekoekenstalen kast met sleutels uit die breken bij het minste wie heeft wat, in welke prijsklasse en ben je er tevreden over ? |
|
||||
|
||||
Ik heb de steek-/ringsleutels en een doppenset van Sonic....bevalt echt prima
|
|||
|
|||
Hier ook, doppenset van Sonic gaat ook al jaren mee. Nu ringratels van Kraftwerk gekocht, lijken ook heel fijn!
|
||||
|
||||
Heb een Facom tik
Maar heb vaak genoeg Sonic en Kraftwerk vast gehad, prima spul
|
|
||||
|
||||
Een locale garagist heeft sonic werkbank enzo, helaas geen kar
Hij was er erg over te spreken, nog geen verdeler gevonden in mijn regio maar ook nog niet echt gezocht Ziet er top uit.... |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
heb op het werk beta, en toch af en toe bedenkingen bij, moet wel zeggen werk in de vrachtwagens.
thuis facom, sthalwille, gedore, beta, ik koop graag wat van alles. vb: sleutels van sthalwille, lekker fijn tegen over facom vind ik maar lop en glad. maar facom ratel en doppen is dan weer beter. heb eigenlijk ook enkel nog een kar nodig om het in te leggen op het werk deze, en zou eigenlijk graag ook zo 1 voor thuis willen, maar worden niet meer nieuw gemaakt sonic en kraftwerk geen ervaring mee, wel met ander goedkoop gerief, soms goed maar soms is het vloeken en tieren mvg
|
||||
|
||||
Heb op het werk een Sonic kar, Had er eerst m'n bedenkingen bij, maar moet zeggen prima spul, krijg het niet stuk.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
Ik ben ook zeer tevreden over Facom & Sonic.
Ook al met andere merken gewerkt waaronder Beta, Stahlwille, Kraftwerk en Hazet. Mijn PERSOONLIJKE ervaring met Stahlwille & Kraftwerk was niet 100 %... Ik zeg niet dat het slecht gereedschap is, maar voor dezelfde prijs is er beter op de markt naar mijn mening... Sonic is in België volgens mij via Brezan te krijgen. (weet niet zeker of iedere Brezan het heeft)
|
|||
|
|||
Ik heb alles van tengtools, paar keer de bolletjes van de imbussen afgetrokken.
Maar is direct kosteloos om te ruilen voor nieuwe. Wat in vind bij bepaalde merken sleutels is dat de randen op de sleutels vrij scherp zijn. En dat echt kracht zetten niet comfortabel is. |
|
||||
|
||||
Facom sleutels zijn iig mooi afgerond, vind ze heerlijk
|
|
|||
|
|||
En Snap-On niet te vergeten... Ook zelf mee gewerkt in de vrachtwagensector... heerlijk gereedschap maar helaas niet voor m'n eigen budget...
|
||||
|
||||
Op mijn vorige werk hadden voornamelijk stahlwille, ook de karren en gereedschap.
Was wel in de vrachtwagen sector, dus allemaal groot lomp spul, maar niet kapot te krijgen Thuis gebruik ik vanalles wat, Beta, Facom, Stahlwille, Snap-on, Gedore etc. Allemaal in de loop der jaren verzameld , want als ik dat allemaal in 1x moest kopen....
|
||||
|
||||
als ik het zo hoor (en uit eigen voorkeur) gaat mijn keuze nog altijd naar sonic uit
|
|
||||
|
||||
Teng Tools is ook wel geniaal qua prijs-kwaliteit
> http://www.rustbuster.nl/Quickshop/?teng-tools,26
|
|
||||
|
||||
Quote:
mooie wagens voor een mooie prijs |
|
|||
|
|||
KS tools is ook interessant prijs/kwaliteit... kijk daar anders ook even rond...
|
||||
|
||||
Quote:
Heb er ook een 1/4" setje van ( heb 5 kwartse sets, spaar gereedschap...)
|
|
||||
|
||||
Heb mijn KS set ook nog steeds niet kapot. En daar heb ik 8 jaar terug toch echt niet veel voor betaald in Essen
|
||||
|
||||
Last edited by ThaDoctha : 26-06-2014 at 20:53. |