|
||||
|
||||
07-08: Aircooled Fun At The Beach
Het gaat echt gebeuren.
Eerste officiële BARN meeting. Jullie wisten dat we reeds goed op weg waren naar het ECHTE clubgebeuren. Welnu. We zijn aan het denken geslagen hoe we dit konden doen, en waar? Waar is het in de zomer gezelliger dan aan de KUST?? Nergens. Dus het antwoord was simpel. Een meeting aan de kust. Stad Blankenberge stelt nog een TOP-locatie ter beschikking ook. Stationsplein in Blankenberge (België) Hartje zomer, muziek, en vele VW-vrienden. Wa wilde meer ?????? Er zal een gelegenheid zijn om uw kever te koop aan te bieden, een gelegenheid voor enkele mensen om een standje af te huren voor wa spullekes te verkopen. Tevens zullen er diverse trofee's te verdelen zijn. Deze zullen verdeeld worden in vele klassen. (bus, kever, rat etc etc etc) Voor elks wat wils. De bedoeling is er om dit tot een spetterend MEGA evenement te laten bekomen. Dus 7 augustus in Blankenberge. vanaf een uurke of 9 'smorgens. Tot......................... (barn-uurkes). De inkom voor deelnemers zal 5 euro bedragen. Bezoekers mogen uiteraard gratis de poorten van ''aircooled fun @ the beach'' betreden. Dit is dus de naam voor het jaarlijks terugkerend evenement. AIRCOOLED FUN @ THE BEACH JUST ALL THERE !!!!!!! Zet het dus in de agenda alvast. 7 augustus. De Flyers zijn in de maak. Dus die ga je veel tegenkomen. Mocht er nog meer info gewenst zijn, kan u mailen naar zolgear_8370@telenet.be VW-Greetz, The Barn Crew
|
||||
|
||||
Door de vele aanmeldingen zijn we van plaats een paar meter opgeschoven.
We hebben nu DE ZEEDIJK !!!!!!!!!!!!!! TOPLOCATIE....... BEACHPARTY
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
SPONSORED BY PARUZZI
onze vaste onderdelen-leverancier
|
||||
|
||||
Dat belooft wel een leuk dagje te worden, heb je ook een stuk strand gereserveerd? :biggrin:
Als onze ride af is komen we ook Gr, Telly. |
|
||||
|
||||
volgens mij zit ik dan op vw mania maar we kijken wel ff we zitten dan toch in belgie
|
|
||||
|
||||
Begin Augustus Zie De Flyer
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dan kom ik net 's avonds terug van vakantie, anders was ik wel even gekomen! Aircooled virus heeft me een beetje besmet...
|
||||
|
||||
07-08: Knalfeest Op De Zeedijk !!!!!!!!
Binnen een zestal weken is het zover, het aftellen kan beginnen!!! Blankenberge zal op zen kop gezet worden door onze aircooled beestjes. Waar vele vlaamse artiesten van dromen en niet in slagen zal ons wel lukken!!! We breken den dijk af!!!
Momenteel zijn we bezig aan de laatste loodjes. Sponsering loopt vlot maar moesten er hier toch nog zelfstandigen onder ons zijn die ergens nog promo materiaal hebben liggen en dat maar al te graag aan ons schenken voor onze welkomstzakjes, stuur me zeker een pb'tje!!!! Ook andere sponsering in welke vorm dan ook mag u aanbieden, alles is welkom!!! Net bevestiging gekregen van de Belgische keverclub, zij zullen aanwezig zijn op ons treffen om een handje toe te steken en de Belgische keverclub te promoten . Ook het "entreehuisje" zal meekomen met Koen, Séba en Sofie. Waarvoor nogmaals dank !! Moesten er nog mensen zijn die zich geroepen voelen om een handje toe te steken, aarzel niet en kontakteer iemand van de Barn crew. 7 augustus wordt een unieke dag voor ons VW freaks om eens zonder parkeerproblemen te genieten van een dagje zee, zon, strand en hopelijk veel vrouwelijk schoon . Be there!!! Hier en daar hoor ik opmerken "t is zo ver" voor mensen die van de andere kant van het land komen is het idd niet bij de deur maar het zal dan ook knallen en onvergetelijk worden. Dus meenemen die frigo box voor onderweg en maak er een leuke daguitstap van. Vrouw en kindjes op het strand terwijl de mannen hun ding doen (pinten pakken, vw's kijken, vrouwen kijken,... Grote namen als Q8, Pepsi, Boxertje, Paruzzi, artiestenbureau TTT, evenementenbureau ASP, Proximus en Lyreco hebben hun vertrouwen en steun al gegeven aan ons. U KOMT TOCH OOK??? Tot 7 augustus!!!
|
||||
|
||||
lekker dichtbij! ik kom wel denk ik, met een beetje geluk inclusief kever (as. donderdag keuren)
|
||||
|
||||
Ik Wil even duidelijk vermelden dat het voor de FEESTGANGERS EEN FEEST WORDT, maar het zal ook zeker een FEEST worden voor De kinders !!!!! Er is veel geregeld voor de kinders.
Ook een echte wedstrijd die best een week of 2 kan duren
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
en nog eentje
|
||||
|
||||
Hoi Don,
Ge zie ons wel verschijne! We ebben al goesting :biggrin:
|
|||
|
|||
beach?!! daar wil ik heen.....met surfplankie!
|
|
||||
|
||||
Is voor jou niet zo erg ver rijden.
|
|||
|
|||
Quote:
mag ook wel eens een keer En nnu zelfs 2x kort achter elkaar...jippie!! |
|
||||
|
||||
Hoe rij ik het best naar Blankenberge, vanaf de Westerschelde-tunnel?
Via Sas van Gent en dan de expres-weg op, via Eeklo, of gewoon via Sluis? Bvd. Ron
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ga via sluis--- knokke---- langs de kust ..is leuker om te rijden dan de espres en daar is nog wat oponthoud ook ...wegopbreking op z'n belgisch nou dan weet je het wel... |