|
|||
|
|||
dikke winkelwagen
|
|
||||
|
||||
What the fack...
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Oke even een paar dingetjes,
Heb het "hok" vd week al een x aantal keren zien rijden en maakt meer kabaal dan dat die vooruit komt. Ook die spoiler, bang dat die opstijgt? De laatste keer vanuit Hengelo naar Goor reed ik erachter en werd simpel van dat gezoem dus wou er voorbij. Eindelijk bij de stoplichten waar ik de mogelijkheid had me gtitje zonder poespas ernaast gezet en hem voorbij gereden zonder moeite waar hij toch erg hoog in de toeren moest. Maar whahaha als dat ding 180pk had dan moest me golf 4 met de standaard 150 paardjes en een paar honderd kilo aan gewicht meer het toch niet halen denk ik zo... Laat ik nog wel even mijn mening/beoordeling positief afsluiten, de bbs mahle velgen vind ik top (alleen onder de verkeerde auto) |
|
||||
|
||||
Dikke bak
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
de auto is geschat op 180pk ... zo rijden er vele auto's rond waar ze soms 100 pk naast geschat zitten .
erg Zware zucht
|
||||
|
||||
Quote:
dan heeft men kever dus -30pk ?
|
|||
|
|||
Ieder zijn ding maar wat is die lelijk hey
|
|
|||
|
|||
Stoelen passen er niet eens fatsoenlijk naast elkaar in...
|
|
||||
|
||||
Quote:
hangt er vanaf ... testbankuitdraai op 130 pk is meer te vertrouwen dan gewoon te gokken op 130 pk :p
|
||||
|
||||
niet zo moeilijk doen... alle bumpers en motorkappen enzo zitten erbij, vleugel eraf, bumpers er weer op en het lijkt al heel veel beter!