|
|||
|
|||
Dikke jetta MK2
Is dit een bekende?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...eviousPage=home
|
||||
|
||||
Nee ken hem niet. Maar nieuwstaat met deuken. Vind het een flinke prijs. Stond laatst een jetta 16v te koop. Zelfde bedrag volgens mij. Zag er stuk beter uit.
|
|
||||
|
||||
Die hemel...
|
|
|||
|
|||
Deze stond een tijdje geleden te koop bij een autobedrijf. Herken het kenteken. Toen was ie nog origineel...
|
|
||||
|
||||
Wat een hok
|
||||
|
||||
snap niet waarom er met grote uitroeptekens 'derde eigenaar' bij staat. eerste of tweede eigenaar oke, maar ik zie er niet echt de meerwaarde van in als je de derde eigenaar bent..
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Bij een twintig jaar oude auto is dat nog best indrukwekkend
|
||||
|
||||
Auto heeft NERGENS GEEN roest he mensen Niet de beste manier om je auto te beschrijven...
Dat ter zijde, hemel laten overtrekken met zwarte stof en ander interieur erin, dan heb je best wel een leuke auto!! En oh ja, de prijs ook halveren. |
|
||||
|
||||
Quote:
jaha, das waar. maar ik ben i.i.g. niet degene die daar meer geld voor gaat betalen, als een auto 3 eigenaren heeft gehad en die hebben hem allemaal 'lomp' gebruikt dan helpt het ook niet echt
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
wat een gedrocht ......
|