|
||||
|
||||
Waarde van KAMEI delen golf 1 (Foto's inbegrepen)
Beste heren,
Ik kan aan een golf 1 komen voor een leuke prijs, echter zitten er wat kamei delen op en ik vroeg me af wat die delen opbrengen op dit forum; Zie de volgende foto's KAMEI bakje binnenin KAMEI luchthapper KAMEI?? Deurstijlen En zou er iemand in geintresseerd zijn als ik de golf neem? Let me know!
|
||||
|
||||
A stijlen leveren ongeveer 50euro op. Zijn niet van Kamei en kun je bij wobshop bestellen voor 50euro(repro) dus alleen als die van jouw origineel zijn leveren ze 50euro op.
De luchthapper verschilt. Tussen de 30euro en de 50euro. Deze wil ik eventueel wel van je overnemen voor een goede prijs. Binnenbakje heb ik eerlijk gezegd nog niet eerder gezien, andere vast wel maar als ik een gok moest doen, rond de 20 a 25euro. Als je het grillrooster wil verkopen hoor ik het wel. edit: het interieur(golf gti) zal het meest opleveren. Mijn rode interieur, met brandgat erin leverde 200euro vies op. 250euro schoon gemaakt. Je bruine deurpanelen wil ik eventueel ook van je overnemen als ze in goede staat zijn. Of ruilen tegen mijn blauwe kan ook altijd. |
|
||||
|
||||
Even over je edit.
Mijn interieur, wat wordt daar exact mee bedoeld? Voorstoelen, achterstoelen, deurpanelen? Of nog meer? Het interieur en luchthapper gaan er sowieso af, dus pb me daar maar over
|
||||
|
||||
Voorstoelen en achterbank. Thats it. Ik verkocht de rode variant voor 200 euro. Gast wat het gekocht heeft verkocht het na stoomreinigen voor 250.
|
|
||||
|
||||
Stoelen en bank zijn in nieuwstat en heeeel netjes
Iemand interesse? Gaan er toch uit!
|
|||
|
|||
Quote:
Verkoop je de stoelen ook los? Mijn bestuurdersstoel is niet zo netjes meer. Kamei luchthapper heb ik ook wel belang bij. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heel netjes ja? |
|
||||
|
||||
Hahaha WTF
|
||||
|
||||
Haha, dat ziet er niet echt uit als nieuwstaat.
|
|
||||
|
||||
Haha, petjes stand
|
|
|||
|
|||
nevermind dan
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Haha toch handig die Barn, die ken al die advertenties uit z'n hoofd!
|
|
||||
|
||||
Ho ho! Gister was dat niet, dus ik denk dat ze daar een nieuw frame in hebben gezet.
Geen zorg boys, de stof die erop zit is wel heel netjes!
|
||||
|
||||
Ik zou het toch even goed controleren als ik jou was, het zou niet de eerste stoel zijn die aan een kant afbreekt. Op jouw eerste foto is hij duidelijk ook hartstikke scheef.
|
|
||||
|
||||
Volgens de vorige eigenaar is er een nieuw frame in gegaan. Eind goed al goed dus!
|
||||
|
||||
Voorspoiler is verkocht, wie wilt de a-stijlen, kamei opbergbakje en het gti interieur?