#1
|
|||
|
|||
Aansteker afzekeren
Op hoeveel dient een aansteker afgezekerd te worden wanneer je deze later inbouwt? Bij mijn 2f Steilheck Diesel was deze klaarblijkelijk niet standaard.
En dien je een rechtstreekse kabel aan te leggen vanaf de accu of mag je aftakken in de kabelboom? (Of beter is dit iets wat al voorbereid is?) Welke dikte kabel neem je?
__________________
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth. |
#2
|
||||
|
||||
ik zou als je hem werkelijk gebruikt als aansteker afzekeren op 15A en 2,5mm2 draad leggen.
Je kan geschakeld plus bij de zekeringkast weghalen of als je goed kan solderen ook bij het contactslot. Hier wat tips; http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=88048
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#3
|
|||
|
|||
Thnx! Bruikbaar topic! Erg netjes gesoldeerd, skills! Morgen haal ik een trekhaak voor de diesel (diesel zonder sleurknuppel hoort niet) dus dan moet ik sowieso aan het solderen. Ik lees dat jij ook groot fan bent van scochblokjes Heb je ervaring ook met een gas-soldeerbout?
Ben van plan om de aansteker niet echt als aansteker te gebruiken, maar enkel voor het aansluiten van de tomtom oid.
__________________
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth. |
#4
|
||||
|
||||
Gassoldeerbout is over het algemeen net zo goed mee te werken als een elektrische...
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#5
|
||||
|
||||
Zeker weten ,ik heb bij mijn MK1 niet anders meer gedaan het afgelopen half jaar.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |