|
|||
|
|||
Wie is er al bij VWMania geweest?
Zijn er al mensen bij Mania geweest?? Zo ja hoe was het daar?
|
|
||||
|
||||
wij hebben er gisteravond een ff gaan piepen vw polo 89 heeft een paar foto´s :p
zit echt te popelen om er morgen heen te gaan
|
|||
|
|||
Ik ga morgen
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik ook |
|
||||
|
||||
Quote:
zal de foto's morgen plaatsen wanneer we geweest zijn op de meeting zelf. is stom om nu 2 foto's te plaatsen van de camping.
|
|||
|
|||
Ik ga zelf morgen ook, vanaf hoe laat ist open??
|
|
||||
|
||||
10:00uur dacht ik en voor ingeschreven auto's om 8:00uur
Last edited by ingrob : 08-08-2005 at 09:06. |
|
|||
|
|||
Dank je, rij zelf om 830 weg en is voor mij bijna 2 uur rijden. Ben ik mooi op tijd.
|
|
||||
|
||||
Ik heb me er erg vermaakt, de volksforum delegatie had echt een geweldig plekje boven op de heuvel... geweldig uitzicht daar.
|
|||
|
|||
Ben ook net weer thuis, weer was beter dan voorspeld en heb me weer prima vermaakt
|
||||
|
||||
Quote:
waren jullie dat die boven ons zaten? wij hadden 7 tentjes 1 caraven en 2 party tenten waarvan 1 met oranje zeil. maar heb me goed vermaakt daar. lkkr om half 2 2uur nog bbqen :P helemaal super weer kon iets beter maar daar hebben we niks over te zeggen. |
|
|||
|
|||
Ik heb me ook erg vermaakt veel mooie auto's en nog redelijk weer ook
|
|
||||
|
||||
Heb me weer goed vermaakt daar in België. Alleen het weer had wat beter gemogen, maar zelfs voor 3 dagen kamperen was het wel uit te houden.
|
|||
|
|||
jah ik heb me ook goed vermaakt daar vooral vrijdag avond had ik het wel naar mn zin maar dat heb ik zaterdag ochtend nog wel geweten ook volgend jaar weer (en dan met auto)
|
|
||||
|
||||
De crew is ook weer thuis met zowaar drie prijsjes :biggrin:
|
|
||||
|
||||
Ja we zijn er weer...paar hersencellen lichter en een paar pondjes zwaarder! Ontzettend leuk weekend gehad, sfeer zat er goed in. Thanks guys! Morgen post ik m'n foto's.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Was inderdaad een zwaar gezellig weekend!
|
|
||||
|
||||
ik ben ook weer thuis...
en idd volksforum die stond echt op de mooiste plek die er was super plekkie daaro... het was weer super gezellig en er waren leuke auto's... en de T-shirts zijn echt wel leuk geworden heb ook nog maar effe een aircooled shirt genomen ik was er nou toch... de foto's volgen nog...
|
||||
|
||||
Zeer zeker geslaagd, zoals je op de foto van Stijn kunt zien idd de beste plek die er was!!
Ook nog wat prijzen mee kunnen nemen (mag best even gezegd worden ) Variant van Ernst: Typ3 & 4 best of paint Notch van Stijn: Typ3 & 4 best of Class en Best of engine.