|
||||
|
||||
interieurproject scirocco ROLKOOI!!! 23-06
Deze pagina geeft weer mijn interieurproject van de afgelopen maanden, en welke zijn einde nadert…..
Het plan was om van mijn 4-zits interieur af te gaan en er een tweezitter van te maken Het plan begon natuurlijk met het leeghalen van mijn koffer en achterbank: Zoals sciroccoliefhebbers wel weten zijn er van die nare metalen plaatjes aan weerzijde om je hoedeplank te dragen en je rugleuning van je bank tegen aan te zetten, maar deze komen hier nooit meer in, dus even de schrobzaag erdoor en: Ruimte! : de kabelboom nog even weggewerkt, deze loopt nu langs de carosserie... de stoelen (die alweer verkocht zijn) nu alleen nog een setje mooie 3punts 8) de striptease gaat verder....: eerst de stoelen eruit gehaald en natuurlijk het tapijt alles eruit behalve het dash, nu nog een mooi zwart vloertje op de kop tikken :mrgreen: oke hier nog wat fotos van de werkzaamheden: de "nieuwe” deurpanelen in zwart, met het middengedeelte al verwijderd voor het bekleden. De opbouw van de speakers wordt hoogglans zwart gelakt 1 wielkast alvast in de afbijt gezet, de originele gouden kleur komt weer naar boven! Deze worden gewoon glansrood gelakt omdat deze in het zicht gaan komen, en de vorige laag verf was eraf gebeten door de lijm van de oude bekleding de spaghetti zonder het dash, deze worden nog even goed gelabeld en bijelkaar gebonden alvorens het dash weer terug geplaats wordt het gecleande dash, nu nog bruin maar het wordt weer mooi zwart gemaakt! ...en het nieuwe vloertapijt in zwart de wielkasten in de primer na de slijper: de achterpanelen die zijn aangepast: de witte middenconsole en deurdelen voor het flocken: middagje schuren, gaat toch nog veel tijd in zitten om het goed te doen maar over de helft van de onderdelen ligt klaar voor een nieuwe laklaag 8) en in de blanke lak: en even de waas van de lak op de bodem weggepoetst en bling!!! druk bezig met aanpassen van mijn middenconsole, ziet er nog niet echt supa uit maar dat komt allemaal goed geloof me 8) zow...even de zijkantjes bekleed, op de openingen aan de zijkant komen gepolijste plaatjes alu ter afdekking en er moet nog een schot gemaakt worden voor tegen de achterzijde.... nu eerst maar beginnen met de bodemplaat 8) de geflockte deurpanelen: de gespoten deurbakken: verder heb ik nog de A en B stijlen voorzien van nieuwe bekleding, dat ouwe bruin er lekker uit.....tot de volgende update Last edited by Tjaap : 23-06-2007 at 14:54. |
|
||||
|
||||
vet project! hou zelf meer van naakt staal met een laagje verf, maar dit zal ook wel goedkomen!!
|
||||
|
||||
Wat heb je nou met je dash gedaan ?
Ziet er goed uit !!
|
|||
|
|||
dat witte van het dash voegt misschien iets teveel kleuren toe dunkt me, zwart had ik mooier gevonden...
maar wel een superproject zeg!! pakt het ff lekker goed aan! misschien een goeie tip: om de gespoten gedeeltes eens goed onderhanden te nemen met een polijstgoedje, net als keverpech heeft gedaan! |
|
||||
|
||||
Deze ga ik zeker volgen
|
||||
|
||||
Quote:
jup.. vooral bij de achterste wielbakken...sinasappelhuidje zie je al op de foto.. door een lichte polijstpoets te gebruiken poets je dat er zo af, zonder dat je hele verflaag eraf gaat
|
||||
|
||||
dat witte van het dash voegt misschien iets teveel kleuren toe dunkt me, zwart had ik mooier gevonden...
het is geen wit maar cremebeige mellyville...flits van de cam is nogal sterk Wat heb je nou met je dash gedaan ? dashboard is geflockt, had het zelf ook nog nooit eerder gezien.... over wat voor lichte polijstpoets hebben we het dan? |
|
||||
|
||||
wat is flocken?
|
|
||||
|
||||
Allemaal hele korte recht opstaande "haartjes" erop geplakt, toch?
Stoer project hoor, ga zo door!
|
||||
|
||||
Ziet er veel belovend uit..top!
|
|
||||
|
||||
zoals de middenconsole was:
de middenconsole nu: A-stijl opnieuw bekleed: |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit leuk projctje
|
||||
|
||||
heel mooie kleuren combi. interieur is helemaal top, mooi gedaan.
|
||||
|
||||
even profieltje geplaatst voor de achterbekleding:
|
|
||||
|
||||
mooie afwerking zo..maar worden de stoelen ook wit?
|
|
||||
|
||||
stoelen zijn originele scirocco 2 sportstoeltjes, en die worden zwartleder bekleed, met een lichtbeige (immers is het dash niet wit) stiknaad om wel nog overeen te komen....lichtbeige leder wordt even TE licht...
|
|
||||
|
||||
aha...wel mooie grote kofferbak zo
|
|
|||
|
|||
dat wordt altijd met de zonnebril op rijden, haha.
is het niet iets om het zit gedeelte creme kleurig te doen en de wangen en zij/achterkant zwart leder? |
|
||||
|
||||
Is dat geflockte beige spul soort van laagje eroverheen, btje van dat pluizige spul??
|
|
||||
|
||||
update zonder foto:
handgrepen binnen gespoten, samen met die driehoekige afdichtkapjes voor de zijspiegels, deurbakken op panelen gemonteerd... kan niet wachten om de panelen erop te plaatsen en het resultaat te zien, maar dat wordt zaterdag a.s. |