|
||||
|
||||
De zoveelste VR6 ombouw
Hoi, ik ben Wouter, en dit is mijn dagelijkse auto;
Dit is mijn project auto; En dit is mijn VR6: VR6 gaat uit elkaar en komt in de Golf 2. Meer volgt!
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 Last edited by Wouter42 : 11-01-2014 at 15:50. |
|
||||
|
||||
Jammer dat je een 3 in die kleur sloopt, of issie rot?
|
||||
|
||||
Ja de dorpels zijn wel flink rot, linker voorscherm ook.
|
||||
|
||||
Dan heb ik niks gezegd,dat je uberhaupt nog zin hebt in die rode snap ik ook niet. Ik had m al 3 in brand gestoken.
|
|||
|
|||
Respect dat je de uitdaging opnieuw aangaat
|
||||
|
||||
Quote:
Omdat hij wat verkleurd is?? Kas kan wel goed zijn,het is tenslotte een project auto
|
|||
|
|||
Quote:
Nee volgens mij gaat t verhaal iets verder terug dan dat helaas voor wouter.. Volgens mij was dit de wagen waar een 16v in moest komen, wat jammer genoeg nooit echt geslaagd is.. Respect voor het doorzettingsvermogen,, ik had er al een kampvuurtje van gemaakt
|
||||
|
||||
Toch een knappe VR gevonden!?! Succes met de ombouw!
|
|
||||
|
||||
Ja het liefst had ik hem ook van de dijk afgeduwd, maar het blijft mijn eerste autootje en dat is me toch wel wat waard. Ik moet en zal deze auto weer rijdend krijgen.
Quote:
Klopt! Ding ziet er verder niet uit, rotte dorpels en een rot voorscherm, maar wat een kanon! Heeft een kettingrevisie gehad 51k geleden, en bij Beekman hebben ze er ook al even naar geluisterd, klonk veelbelovend werd me gezegd. Zit een chip op en een circuit uitlaat die dus nog maar even vervangen, anders word ik binnen de kortste keren van de weg gehaald.
|
||||
|
||||
Wagen ken ik, was van Chris, idd motorisch wel leuk
|
||||
|
||||
Dat is ook eigenlijk het enige waar je op af kunt gaan, je gehoor.
T blijft altijd een gok. |
|
|||
|
|||
Ik hoop voor je dat deze ombouw je minder drama gaat bezorgen!
Komt vast goed, veel succes!
|
|||
|
|||
Gaan het volgen, succes met de ombouw..
|
|
|||
|
|||
Hij heeft een voordeel nu hij heeft een donor gekocht dat is al een heel stuk makkelijker bouwen dan alles met losse onderdelen.
Veel suc6 met je project
|
||||
|
||||
appeltje ,eitje toch sub framen met motot en al onder de 3 vandaan , en bij de 2 er weer onder . zekeringenkast is gelijk dus stekkers kunnen er zo weer in van de motor boom.
achteras ook overzetten is ie gelijk wat breder voor en achter . Maar zoek6 er mee , altijd leuk die projecten .
|
|||
|
|||
Dit is idd een werkje van niks. Is in een weekend te doen zelfs als je je boos maakt.
|
|
||||
|
||||
En ook de VR6 tank even omhangen!
|
|
||||
|
||||
VR6 ombouw, altijd leuk!
Succes ermee! |
|
||||
|
||||
Jij bent iemand die ik een brute en mooie auto het zeerste gun!
Zoveel tegenslagen met de auto's en toch doorgaan! Respect!
|
||||
|
||||
Bedankt voor de positieve reacties mensen! Dat maakt me extra gemotiveerd om dit project door te zetten.
En ja ik ga heel veel overzetten van de 3, pak het hele subframe met het blok er op, zelfs de veerpoten kunnen mee. En ja achteras, brandstof tank (moet wel nieuwe banden halen om die tank vast te zetten heb ik al gezien haha), schakelmechanisme. Maar goed, er zijn nog genoeg vragen, en ik moet nog steeds Dokter D eens bellen.