|
|||
|
|||
benodigdheden KR in MKI bouwen
Hallo allemaal,
ik ben van plan na het langzaam sterven van mijn 1.3 blok in mn golf 1, er een KR of PL motor in te hangen. Nu wil ik na wat zoeken en lezen op het forum heel graag de volgende dingen weten: Wat heb ik nodig? blok, ecu, wat nog meer? kan ik de motorsteunen omlassen? welke moet ik dan gebruiken? hoe zit dat met het stuurhuis? wat voor stuurhuis moet ik erin hangen? kan ik hem verder gewoon zo erin hangen? niks met startonderbreking, aandrijfassen of remmerij of brandstofleidingen? Ben echt benieuwd naar jullie antwoorden! Groeten Branco
|
||||
|
||||
Hoi,
Gebruik aub de search, is al heel vaak gedaan en staat genoeg op het forum.
|
||||
|
||||
Je kan ook veel info vinden in de verschillende Watergekoelde projecten
Zo als deze misschien: http://www.volksforum.com/forum/sho...highlight=Johan
|
|||
|
|||
bedankt Style, topic van Johan had ik al eens gelezen maar kon hem nergens meer vinden, maar nu nog steeds eigenlijk mijn vraag: heb ik dan ook de aparte brandstofpompen nodig in de tank en onder de auto?
|
||||
|
||||
Johan is een vriendelijke vent gewoon even een pm doen
|
|||
|
|||
Heb hem een PM gestuurd, gelukkig wonen we niet ver bij elkaar vandaan, mocht ik is vragen hebben over het afstellen enzo moet het goed komen! heel erg bedankt voor de link! zo komt het vast goed met mijn groene monster haha!