|
|||
|
|||
alle knipperlichten gaan branden
toen ik vanavond na huis reed en remde gingen alle knipperlichten continu branden en zodra ik de rem los liet gingen ze weer uit.
wie weet hier het probleem van? |
|
||||
|
||||
Zit er geen sluiting ergens dat word ff zoeken ik vermoed toch bij je achterlichten of misschien heeft iemand anders een idee wat het kan zijn???
|
|||
|
|||
Massaprobleem!
|
|
||||
|
||||
Ja daar zat ik ook al aan te denken maar het is vaak moeilijk vanachter de pc
|
||||
|
||||
Massaprobleem of, wat ook nog wel eens voor kan komen is een verkeerde lamp in een van de units. Als er ergens een lamp met enkele gloeidraad zit ipv een dubbele gloeidraad.
Anders is het inderdaad kortsluiting binnen je unit. Maar dat doet zo'n verkeerde lamp dus ook.
|
|||
|
|||
vanavond eens alles grondig nagekeken en wat blijkt dat de bruine massakabel wat van de carosserie na de stekker gaat in de stekker geen goed contact maakte.
allemaal bedankt voor het meedenken! |
|
||||
|
||||
Oke mooi dat je het gevonden hebt dus toch de massa draad we dachten al zoiets in die richting
|
|||
|
|||
Ik wist het wel zeker!(moet ook wel na 27 jaar aan volkswagen's sleutelen)
|
|
||||
|
||||
Dat is al een mooie poos ik sleutel het meest aan mijn vrouw haar Clio het is geen Duitse auto ik heb bijna nooit wat aan mijn eigen wagens
|
|||
|
|||
Maakt toch ook niet uit waar je aan sleutelt (duits/frans), ikzelf heb het autovak geleerd met kevers,golf 1,2,3 en 4 en een beetje de 5.
|
|
||||
|
||||
Nee dat niet maar ik vind Duitse auto makkelijker sleutelen maar dat kan ook aan mij liggen???