|
||||
|
||||
Stotteren JH motor
Hallo,
Ik heb een Jh motor die bij het gas loslaten gaat stotteren. Ik heb het volgende al gedaan injectierubbers vervangen bougies + kabels + rotor verdeel vervangen luchtfilter gasklep en luchtmassameter schoongemaakt. alle slangen op het blok nagelopen. Heb ook zitten denken aan vuil in de tank aangezien het met een lege tank erger word. Maar dan zou je denken dat hij het met optrekken juist meer zou doen en dit is niet het geval. Iemand nog tips? Groet, Arno
|
||||
|
||||
Niemand?
|
|||
|
|||
Brandstoftoevoer vanaf de pomp controleren. En co afstelling controle, ongeveer 1,5 % stationair.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe kan ik dat het handigst doen? Ik had het idee dat hij koud beter liep dan warm dus heb ik vandaag de stekker van de warmdraairegelaar gehaald. De auto bokte wel minder maar liep stationair erg slecht. Stekker weer aangesloten en auto loopt stationair wel 1200 toeren. Arno
|
|||
|
|||
Even iemand opzoeken met een co meter/viergastester. Stationair bij warme motor eerst het co controleren. Even bij de basis beginnen, dan eventueel verder diagnose stellen. Veel succes...
Stationair moet die volgens mij rond de 850 a 900 toeren draaien. |
|
||||
|
||||
Ger dank je wel.
Ik heb redelijk veel jh motoren gehad en nog nooit problemen gehad met te hoge co. Kan dit ook het stotteren veroorzaken? Auto heeft ook nog maar 130000 gelopen. Arno
|
|||
|
|||
Ar, de mijne loopt koud perfect en als hij warm is gaat hij halen. Krijg ik er ook niet uit, heb jou probleem vaker gehoort maar nooit de oplossing helaas..
|
|
||||
|
||||
Probleem is opgelost. Toen ik heb kocht zaten er nieuwe bougies in. Niks achter gezocht. Toch maar even een setje oude erin gezet. Zien er exact hetzelfde uit maar loopt een stuk beter.
|
|||
|
|||
toppp
|
|
|||
|
|||
bij mij loopt hij ook rotter als het blok warm is. Ligt aan de brandstofpomp/filter
|