|
||||
|
||||
scirocco... wat moet je ermee?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...previousPage=lr
volgens mij is het de helft nog niet waard..? of is het een speciale uitvoering?
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
is wel inclusief de autoambulance
|
||||
|
||||
Wellicht omdat de ambulance bij de prijs in is?
|
||||
|
||||
ik denk dat dit de harlekijn uitvoering is.
die hebben ze ook van de een vw polo gemaakt |
|
||||
|
||||
Dit is een speciale. SL is alleen in wit en grijs en was een gelimiteerde uitvoering. Kom je nooit tegen, was ook met rode logos en bies.
http://website.lineone.net/~dr.dub/sl.htm |
|
||||
|
||||
Is inderdaad een heel uniek model, maar wel ongelooflijk lelijk, da's mijn idee ervan dan toch. Met de ambulance erbij is de prijs niet eens zo heel slecht.
|
|
||||
|
||||
Ik denk voor de liefhebber dat er wel wat van te maken is
|
||||
|
||||
Zit ook zon spoilerlip op uit twee delen met eentje die open is. Zijn deze dingen nog te vinden? Is net ff anders dan de lip op een gli of gti.
|
|
||||
|
||||
Zijn niet te vinden inderdaad, maar is wel gewoon dezelfde als op de GTI/GLI/TS/GT 85pk
|
|
||||
|
||||
wat kost zo'n aanhanger dan wel niet
wel jammer dat hij zo inkompleet is... teminste zo lijkt het
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Net wel een topic gevonden op vwvortex waar ze die lippen reproduceren...is er hier niemand die dat een beetje goed kan.
|
|
||||
|
||||
Supercool!
Check eerste deel van dit filmpje.
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow... Last edited by René : 02-04-2014 at 21:30. Reason: mooi he, die youtube viewer |
|
||||
|
||||
Tjonge dit is mooi werk gelijk een snelkoppeling er aan leggen ik zag ook nog een gele polo
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik vind zo'n sl uitvoering eerlijk gezegd niet eens zo lelijk, het zou wel mooier zijn als ze die rode details en de witte letters op de banden weg zouden laten
maar de decals vind k er opzich wel mooi uitzien
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' Last edited by wessel97 : 23-03-2014 at 20:25. |
|
||||
|
||||
erg leuk ... 1 nadeel aan een zeldzame uitvoeringen dat details stukken moeilijk te vinden zijn en erg duur zal zijn
|
|||
|
|||
Mooie trailer!
|
|
||||
|
||||
Quote:
+1