|
|||
|
|||
Seat Cordoba 1998 Tdi
Omdat het voor mij niet meer interessant is de apk-punten te repareren gaat de Seat in de verkoop. Een kleine 2 jaar geleden heb ik deze aangeschaft als donor voor de motor maar dat project is gestopt.
Het is een Seat Cordoba uit 1998 1.9 Tdi STAHUX01 km: 275.000 (is nu nog dagelijks in gebruik) Toen ik hem kocht had hij 220.000 gemaakt, NAP gecheckt en daar heb ik ook een uitdraai van. apk tot 01-06-2014 Distriebutieriem vervangen bij 250.022 op 05-06-2013 De auto heeft rondom gebruikssporen en beschadigingen, veelal krassen en loslatende blanke lak. De auto komt niet meer door de apk vanwege: - uitlaat lek - achterlicht glas kapot - koplamp vocht - wielkuipranden achter te ver verroest - remblokken hoognodig aan vervanging toe Dit wordt voor mij te veel om de auto te blijven rijden want ik heb nog een benzine geschorst staan en tegenwoordig te weinig kilometers om er echt voordeel van te hebben. Uiteindelijk is het nog wel een fijne auto die me nooit in de steek gelaten heeft. Misschien interessant voor iemand die de apk-punten zelf op kan lossen of voor de onderdelen het motorblok loopt echt nog prima. Vraagprijs: 250 euro en te bezichtigen in Tilburg, reacties via pb, ook voor vragen of meer foto's. Last edited by Jachtbouwer : 03-04-2014 at 20:32. Reason: Prijsverlaging |