|
||||
|
||||
Lasergraveren
Heeft iemand hier ervaring met lasergraveren, of kent iemand een bedrijf ( liefst wat in het noorden van NL ) waar ze lasergraveren doen?
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
Haast elke constructiewerkplaats die een lasersnijtafel hebben kunnen daar ook mee lasergraveren.
Vraag wel altijd goed om voorbeelden en wat ze kunnen. Als het is om zetlijnen van plaatwerk of centers waar bijvoorbeeld lasstifsten moeten komen aan te duiden dat kan iedereen wel. Als het is om mooie teksten te graveren, dan wordt dat een heel ander verhaal. Dan blijven er een stuk minder over die dat kunnen. Gewoon de gouden gids pakken en de telefoon. Bel de constructiebedrijven/ machinebouwers maar af. Mijn ervaring is dat je dan binnen een uur een goed bedrijf hebt gevonden.
|
||||
|
||||
Schut PrecisionParts in Alblasserdam kan lasergraveren, of ze het ook doen voor particulieren weet ik niet.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Bedankt Johan., zal morgen even bellen
Dit is ongeveer wat ik wil laten doen
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |