|
|||
|
|||
Smarty80
Hallo
Ik ben Patrick en kom uit Enschede. Helaas heb ik geen Volkswagen maar toch op dit forum. Waarom ben ik hier wel dan. Ik heb een toyota corolla uit 1980 en ben gestuurd via iemand van het corollaforum. Hier zit namenlijk iemand die ik zoek (bertil) Ik heb namenlijk een paar velgen gekocht die gepolijst moeten worden. En ik zou hem willen vragen of hij dat kan. Maar jullie vinden het vast leuk om ook eens een ander merk te bewonderen. Hier een paar foto's van mijn autootje. Groeten Patrick |
|
||||
|
||||
Welkom Patrick,
Gepolijste wielen zullen goed staan onder jouw klassieker. Zou hem dan ook wel gaan verlagen.
|
|||
|
|||
Quote:
Dat was ook de bedoeling. Wil eerst de velgen in orde hebben en dan verlagen. Maar er moet nog wel wat aangepast worden voor het verlagen. Bijvoorbeeld veerpoten inkorten nieuwe inserts, sleeves erover en dan veren zoeken. Dan hebben we een schroefset. Achter hoef ik alleen de veren in te korten Dit zijn trouwens de velgen. Groeten |
|
||||
|
||||
Wolfrace?
|
|||
|
|||
Quote:
Jep |
|
||||
|
||||
Geweldige velgen!!!!
Heb ze nog te liggen voor onder de manta. Onder de Golf stonden ze helaas niet vanwege de ET waarde (te ver naar buiten).