|
|||
|
|||
wat mag het kosten?
dag mannen,
ik heb wat vragen over onderdelen van een scirocco R, ik ben werkzaam bij een prachtig garagebedrijf, van een simpele apk tot de ergste motorische "probleemkindjes" tot revisie van wat dan ook. maar ook af en toe een schadebak opkopen en netjes klaarmaken voor de verkoop. nu heb ik samen met mijn baas een scirocco R gekocht met flinke dakschade! (ziet eruit alsof er een flinke H balk op dak is gevallen o.i.d.) helaas is deze mooie jongen niet meer te redden, en zal hij in onderdelen verkocht worden. doet mij ook pijn maar helaas! de aankoopsprijs was ook wel terecht. maar flinke winst zal het niet worden denk ik. heb nu al heel wat tijd gestoken in het vinden van acceptabele prijzen maar zoveel zie je er niet van. het is immers ook een vrij jonge wagen natuurlijk. maargoed, hier weten jullie dat vast wel. wat kan ik vragen voor een compleet remmensetje? de flinke schijven en prachtige dikke remklauwen met een mooie R erop. plus eventueel de HRC als deze groter is? de 19" talladega velgen, (banden zijn slecht) R bumperset in kleur? R interieur? (dakhemel is helaas naar de gloria) R stuurwiel? complete motor met bak(geen DSG) 265pk? (heeft net geen 50K gelopen) alvast bedankt voor meedenken! |
|
|||
|
|||
Welk zou je prijs zijn voor die R bumpers?
En miss de uitlaat? Groetjes Hans |
|
||||
|
||||
Ander dak geen optie?