![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vermoed dat die toch net voor het einde wel omhoog zal vliegen.. alleen de turbo is al meer waard.
Je houd met een 3 pittertje lekker wat ruimte over iedergeval ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gewoon ff acher de peecee blijven hangen en de laatste minuten goed opletten...mn broertje heeft gister ook in de laatste seconden een setje audi lichtmetaal op de kop getikt...de golf 5 gaat er op lijken dadelijk!!!
suc6!!! |
|
||||
|
||||
![]() alles past!!! :biggrin:
veel mensen hebben een programmatje die automatisch telkens 1euro boven 't hoogste bod gaan zitten. daar valt niet tegen op te bieden.... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das ebay.. dat programma bestaat btw niet..die mensen hebben gewoon een heel hoog eindbod gedaan.. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt, broodje aap verhaal....
|
||||
|
||||
![]() D'r zijn wel snipe websites,.. die bieden gewoon een seconde of wat voor het einde een (in te geven) eindbod...
Dan hoef je zelf niet op te staan als er een bieding 's nachts afloopt.. maar dan is er geen lol meer an: Maar ik heb me wel eens kostelijk geamuseerd rond 3 uur 's nachts ![]() BTW: 3 pitter diesel: hoe wil je dat RDW laten goedkeuren?
|
|
||||
|
||||
![]() Sniper: sluipschutter. Het ongezien neerknallen van een persoon of bieding
![]() Het idee is dat je ongezien je maximum bod opgeeft. Voorbeeld: Object a word vanaf 1 euro aangeboden Meneer x bied 5 euro max. Prijs staat op 1 euro Jij bied 4 euro. Prijs gaat naar 5 euro voor meneer x Jij bied 10 euro. Prijs gaat naar 6 euro voor jou (max bod = 10) Meneer x krijgt een mail: overboden! Bied nu! Laat deze kans u niet ontglippen! Meneer x bied 25 euro. Prijs gaat naar 11 euro Jij krijgt mail: u bent overboden! Bied nu! Laat deze kans u niet ontglippen! Jij bied 100 euro Meneer x op zijn beurt klapt 150 neer Jij bied 400 euro Meneer x bied 350 euro Jij wint de spuknapf voor 351 euro! Voorbeeld B: To snipe an Ebay Item Voorbeeld: Object a word vanaf 1 euro aangeboden Meneer x bied 5 euro max. Prijs staat op 1 euro Jij bied op het aller laatste moment 100 euro Jij wint het stuurtje voor 6 euro: Meneer x krijgt de kans niet om uberhaupt nog na te denken over een nieuw hoger bod, want de bieding is enkele seconden later al afgelopen.. Snipen = bieden op t laatste moment. Ik zit niet altijd achter m'n pc (al lijkt dat misschien wel zo), en ik houd mijn biedingen ook echt niet allemaal in de gaten: vink ook niet leuk ook. Maar anderen denken daar anders over: die zitten de hele dag te turen, en bieden pas op t laatste moment.. Je kunt ook niet turen, en laten snipen door speciale snipe-servers: die zetten op 't laatste moment automagisch een bod voor je neer. Hoogst illegaal (volgens de Ebay richtlijnen), en ook niet al te slim: username + pwd moet je opgeven om uberhaupt een bod te laten uitbrengen door zo'n server/programma.. Maar goed: door te snipen heb je dus wel kans op goedkopere items.. Eerlijk is t niet echt omdat een andere partij niet meer kan overdenken om alsnog te overbieden. Nog een voorbeeldje dan maar? Item A staat vanaf 1 euro te koop Jij knalt 100 euro als max bod neer. prijs staat op 1 euro. Meneer y bied 5 euro.. ebay gaat er voor jou automagisch overheen met 6 euro. Meneer y druipt af Meneer x bied 10, ebay zet 11 voor jou Meneer x bied 20, ebay zet 21 voor jou Meneer x bied 30, ebay zet 31 voor jou.. Meneer x (heb je hem ook weer) klapt 75 euro neer als max bod. ebay zet de prijs op 76 euro voor jou. Ook meneer x druipt af. Als je m zou 'snipen' op 't laatste moment (en helemaal niet zou bieden vooraf), dan bleef het max bod op 10 euro voor mister x staan (met een prijs van 6 euro), tot vlak voor t einde. Jij knalt 100 euro neer, en je koopt m voor 11 euro (1 euro meer dan mister x).. Scheelt toch wel 65 eurotjes..
|
|
||||
|
||||
![]() Is uiteindelijk verkocht voor 445 Euri, niet aan mij in ieder geval.
Dus graag sluiten. |