#1
|
||||
|
||||
Golf 1.1 1977
__________________
Daily: Audi A2 Color Storm Red 2003 Hobby: Vw golf 2 gti 16V 1986 |
#2
|
||||
|
||||
Rolls Royce Volkswagen, das ook voor het eerst
heeft ook al een hele lange tijd op autoscout, gaspedaal enz. gestaan, maar das alweer een paar maanden geleden.. ik vind het persoonlijk best veel geld..
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
#3
|
||||
|
||||
Gaaf ding
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#4
|
||||
|
||||
Nadat het vorige topic iets of wat uit de hand is gelopen wou ik toch even melden dat deze golf best een tof wagentje is, maar behoorlijk rot. Op de foto's die op autoscout stonden was het beter te zien, maar hij is echt wel krokant. Er hangt een leuke kleur op, maar niet de originele, dat was mexicobeige. En de stoelen zijn er op zijn boeren-fluitje in gehengeld. Daar is de bodempartij zeker niet beter op geworden.
|
#5
|
|||
|
|||
Leuk Golfje , zonder werk vind je deze Golfjes niet vooral uit de eerste bouwjaren, zou dit overigens een 76er zijn? Vanwege kleine deurschanieren? Overigens is d nog rubberen vloermat aanwezig , motorkap , kan ik niet zien
__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven |
#6
|
||||
|
||||
De rubbermat had modeljaar '77 ook nog, is er pas in '78 uit gegaan. Heel tof die dingen. Er zitten bij deze helaas wel gaten in voor de bevestiging van de stoelen. Spijtig. Ik denk niet dat het een '76er is, daarvoor is hij te jong op kenteken en een te doorsnee uitvoering. Een GLD, GLS of GTI zou eventueel nog wel een paar maandjes in de showroom kunnen hebben gestaan voordat er een koper kwam en hij op kenteken werd gezet, maar de standaardjes ging er toch wel rap doorheen, gewoon op bestelling meestal.
De kap is van het nieuwe type, maar die kan natuurlijk vervangen zijn. Zet zoals de deuren. Ik weet niet zeker of ze zelfs in maart nog de oude sloten hadden. Maar goed, dan komen weer bij dat andere topic terug, niemand weet het... |
#7
|
||||
|
||||
Afgrijselijke kleur...
__________________
Quote:
|
#8
|
|||
|
|||
nou rot is deze auto niet van onderen en ik weet het want hij staat te koop
bij mij in de schuur koets wat aan gedaan worden dat klopt onderkant van de deuren moet je bij en de bekende hoekjes bij de voorruit achter aan de spatbord randjes onderaan 2 hoekjes en randjes bijwerken maar geen onoverkomelijke dingen linkervoorspatbord moet ook vervangen worden (20 euro pff daar lig je wakker van zeg)) de stoelen en achterbank is inderdaad aan vervanging toe en deze zijn niet origineel maar de rest is wel origineel motortje loopt goed VIND ZE MAAR EENS uit 1977 met origineel nl kenteken en APK voor dit geld ik doe hem weg omdat ik een 4 deurs uit 1975 heb gekocht en die...... is wel krokant maar ik wil toch een 4 deurs die 77 gti van Barn171 is inderdaad wel goed krokant zag ik net in de link hier boven net als die 75er 4 deurs van mij Last edited by golf1tdi1975 : 15-03-2014 at 21:38. |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
heb twee maanden geleden nog een groene 77'er 1.5jb kunnen kopen voor 1950 euro. en deze was in puike staat behalve, dat hij op sommige stukken moest bijgespoten worden en wat plaatwerk wat vervangen moest worden... verder was hij van binnen buiten en motorruimte in puike staat.. kvind het voor een 1100 best veel.. maar al met al wel een leuke auto en zeker verkoopbaar!
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
#10
|
||||
|
||||
Ik denk ook dat je je prijs wat moet bijstellen. In de markt van nu, nou ja, die is er niet meer eigenlijk.
En die '75er, komt die heel toevallig uit Emmen? Daarvan was de prijs namelijk wel op de markt afgestemd... |
#11
|
|||
|
|||
dat klopt
en die prijs was 850 euro maar de auto is stokverrot zit geen drempel meer in bodem moet ook helemaal gelast worden interieur is ook niks meer dashboard is helemaal gescheurd door 12 jaar buiten in de zon staan geen kenteken bij geen swallowtail achterpaneel meer zijn nieuwere deuren achterin gezet (grote sloten) motor vast etc. etc wel originele caroserrie verder (geen omkatter) best wel duur dan of niet........ maar beter duur als niet te krijgen zal binnenkort wat foto`s plaatsen Last edited by golf1tdi1975 : 15-03-2014 at 23:51. |
#12
|
||||
|
||||
Goedkoop niet nee, maar inderdaad wat je zegt, beter duur dan geen. Zo dacht ik er bij mijn '77er tenminste ook over...
|
#13
|
||||
|
||||
Mijn eerste auto was een Golf 1 diesel van hetzelfde bouwjaar.
Kan me wel herinneren dat er toen een zwart skaileren interieur inzat met van die bolle hoofdsteunen. Had er wel een soort van schapevachten hoezen over om het zomers nog een beetje dragelijk te houden. Heb hem toendertijd weggedaan omdat de bevestiging van de achteras was, daar zijn er vele door opgeruimd. Deze auto valt trouwens wel in de kwart regeling voor de wegenbelasting. Mag je hem in de winter 3 maanden niet gebruiken.
__________________
Daily: Audi A2 Color Storm Red 2003 Hobby: Vw golf 2 gti 16V 1986 |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
hoeft niet perse, kunt er ook gewoon heel het jaar door mee rijden, maar dan betaal je normale wegenbelasting, dus niet een kwart.. maarja wat kost dat nou voor een auto die amper 850kg weegt
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
#15
|
|||
|
|||
en over dik 2,5 jaar is die 40 jaar
en is die helemaal belastingvrij ook als je er een diesel of gas in zet dus heb je mooi bijna 3 jaar de tijd om hem naar je wensen te bouwen |