|
||||
|
||||
Lupo Rave
Hello mannen en vrouwen!
Gisteren hebben wij een nieuwe Lupo aangeschaft De oude was te oud en toe aan vervanging van een soortgenoot! Eenmaal thuis blijkt het een Rave uitvoering te zijn (2005) maar nog nooit van gehoord, ik vermoed dat deze uitvoering alleen in Duitsland beschikbaar was? (auto is Duitse import, 2011) Heeft iemand meer verstand van een Rave en zou dit graag met mij willen delen? Ik ben erg benieuwd wat het inhoud! ) Groeten Ramon!
|
|||
|
|||
Ik rij zelf een Lupo 'Cambridge' die net als alle andere 'edition' uitvoeringen vaak wat meer boden dan de standard lupo. Denk hierbij aan lak kleuren, interieur uitvoeringen, velgen en licht/zicht en elektronische delen in de auto. Zo bestaat de oxford en de college ook. Deze modellen waren vaak in de 1.0 motortjes te vinden.
Qua levering heb ik geen idee, de brochures gaven wel een aantal modellen weer. |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx!!