![]() |
|
|||
|
|||
![]() iemand enig idee hoe de bbs frontspoiler gemonteerd hoort te zitten?
dan praat ik over dit soort spoiler; http://www.ebay.co.uk/itm/vw-golf-m...i-/111214738128 word deze aan de bumper, of op de carroserie bevestigd, en hoe? Last edited by caddyke : 18-02-2014 at 11:53. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Volgende keer even je link controleren voor je hem online gooit. ![]()
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 ![]() 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 18-02-2014 at 11:47. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hhmmnn nee indd daar heb je gelijk in ![]() is inmiddels aangepast ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als je goed kijkt dan zie je gaatjes erin
Daar schroef je hem mee vast |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat begrijp ik,maar, in de bumper of in de carrosserie? |
|
|||
|
|||
![]() Ik vraag me af of je hem al hebt of juist wilt halen ?
Deze gaat in je carrosserie de bumper valt erover heen |
|
|||
|
|||
![]() Idd
Eerst bumper demonteren, Dan de onderspoiler op je carroserie vast schroeven, Daarna bumper weer monteren. De schroevenriggel valt achter de bumper weg. |
|
|||
|
|||
![]() Echter ben.ik.er helaas achter gekomen,dat dit niet 1,2,3 samen gaat met de GTI spatbord randen.Dus even kijken wat ik doe, of hij gemonteerd word, of weer weg mag...
|
|
|||
|
|||
![]() Je hebt 2 soorten
1 voor de gti randen en 1 voor de hele set Die je toonde is voor de gti randen |
|
|||
|
|||
![]() Die ik toonde is niet de mijne,maar,waaraan die ik dit, of deze voor GTI wieranden is of niet?
|
|
|||
|
|||
![]() Deze is voor de gti randen die je toont
|
|
|||
|
|||
![]() Dat snap ik,maar hoe weet ik nu welke ik heb liggen?aangezien die.op.de foto niet de mijne is... Is er verschil in nummer oid?
|
|
|||
|
|||
![]() Bij de kit voorspoiler zit geen rand naast de voorspoiler
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() Quote: