#1
|
|||
|
|||
MK2 diesel cockpit op 1z TDI
Heb de afgelopen week mijn Jetta 2 omgebouwd tot TDI, alles werkt zoals het hoort alleen wil ik graag een originele cockpit gebruiken zonder toerenteller. Is er een how to van wat ik evt zou moeten omsolderen oid?
|
#2
|
||||
|
||||
wat voor zekering kast heb je nu dan? oud of nieuw
|
#3
|
|||
|
|||
Nieuw type kast
|
#4
|
||||
|
||||
moet even de schemas zoeken maar is wel te doen, heb je dubbelle stkker of enkel jetta 1 of jetta 2
ik heb zelf anders om gereden tdi klok op 1.6td is ook te doen heb je het kabelboompje van de tdi klok er ook nog bij?? |
#5
|
|||
|
|||
Moet nog een diesel cockpit scoren, heb al wel gelezen dat je een 1 stekkeraansluiting moet hebben ipv 2. Kabelboompje van de TDI cockpit is ingeplugd.
|
#6
|
|||
|
|||
dieselklok heb ik wel liggen van een gtd
|
#7
|
||||
|
||||
Dynamo met W aansluiting scoren, draad van dynamo naar de zekeringkast trekken, draad op de juiste draad naar de klok solderen.
http://www.a2resource.com/electrical/CE2cluster.html Last edited by Dokter D : 21-02-2014 at 19:57. |
#8
|
|||
|
|||
De w aansluiting is toch voor een toerenteller?
|
#9
|
||||
|
||||
klopt maar niet bij tdi deze komt dan van de ecu , voor de aansluiting van de klok kun je a2resource er even bij pakken voor de draden vanaf de zekeringkast, voor de aansluiting op de klok moet even het zwarte blokje waar de stekker in valt er af halen en als het goed is staat er dan welke pin welke is. dat staat op de blauwe print mischien moet deze even tegen het licht houden om beter te kunnen lezen
|
#10
|
||||
|
||||
ik heb alle soorten tellers wel liggen roep maar welke je wil
heb ook wel met toerenteller |