Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 20-02-2014, 22:01
Lesley Lesley is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,079
Default MK2 diesel cockpit op 1z TDI

Heb de afgelopen week mijn Jetta 2 omgebouwd tot TDI, alles werkt zoals het hoort alleen wil ik graag een originele cockpit gebruiken zonder toerenteller. Is er een how to van wat ik evt zou moeten omsolderen oid?
Reply With Quote
  #2  
Old 20-02-2014, 22:16
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 2,938
Default

wat voor zekering kast heb je nu dan? oud of nieuw
__________________
TSJA ......zeg het maar!!


Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v
Reply With Quote
  #3  
Old 20-02-2014, 22:24
Lesley Lesley is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,079
Default

Nieuw type kast
Reply With Quote
  #4  
Old 20-02-2014, 22:53
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 2,938
Default

moet even de schemas zoeken maar is wel te doen, heb je dubbelle stkker of enkel jetta 1 of jetta 2

ik heb zelf anders om gereden tdi klok op 1.6td is ook te doen

heb je het kabelboompje van de tdi klok er ook nog bij??
__________________
TSJA ......zeg het maar!!


Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v
Reply With Quote
  #5  
Old 21-02-2014, 07:30
Lesley Lesley is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,079
Default

Moet nog een diesel cockpit scoren, heb al wel gelezen dat je een 1 stekkeraansluiting moet hebben ipv 2. Kabelboompje van de TDI cockpit is ingeplugd.
Reply With Quote
  #6  
Old 21-02-2014, 08:45
wubbe jan wubbe jan is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 113
Default

dieselklok heb ik wel liggen van een gtd
Reply With Quote
  #7  
Old 21-02-2014, 19:51
Dokter D's Avatar
Dokter D Dokter D is offline
Draaideur donateur - MKII=Life
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 3,846
Default

Dynamo met W aansluiting scoren, draad van dynamo naar de zekeringkast trekken, draad op de juiste draad naar de klok solderen.

http://www.a2resource.com/electrical/CE2cluster.html

Last edited by Dokter D : 21-02-2014 at 19:57.
Reply With Quote
  #8  
Old 22-02-2014, 10:40
Lesley Lesley is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,079
Default

De w aansluiting is toch voor een toerenteller?
Reply With Quote
  #9  
Old 22-02-2014, 10:48
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 2,938
Default

klopt maar niet bij tdi deze komt dan van de ecu , voor de aansluiting van de klok kun je a2resource er even bij pakken voor de draden vanaf de zekeringkast, voor de aansluiting op de klok moet even het zwarte blokje waar de stekker in valt er af halen en als het goed is staat er dan welke pin welke is. dat staat op de blauwe print mischien moet deze even tegen het licht houden om beter te kunnen lezen
__________________
TSJA ......zeg het maar!!


Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v
Reply With Quote
  #10  
Old 22-02-2014, 11:26
caddymk1's Avatar
caddymk1 caddymk1 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 118
Default

ik heb alle soorten tellers wel liggen roep maar welke je wil

heb ook wel met toerenteller
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 13:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum