|
||||
|
||||
Type 3 registratie
Velen van jullie weten van het bestaan af van de type3 registratie site, en heb je je eigen al aangemeld en je staat erbij kijk dan ook gelijk of alles klopt met name het email adres want daar wisselt men nog sneller van dan vrouwen van schoenen
En stuur dan ook gelijk een mooie foto van je type3 naar info@vwtype3.nl zodat we die dan erbij kunnen plaatsen. maatje 500x375 ongeveer En voor degene die het nog niet wisten of nog niet aan hebben gemeld zou het leuk zijn als je je eigen aanmeld zodat de lijsten nog meer kunnen gaan groeien ( en euh ook foto's meesturen he!!)
|
||||
|
||||
okee op de lijst en nu met foto....
|
|||
|
|||
Wat is de bedoeling van die lijst Henny?
Ik ben namelijk een beetje huiverig voor lijsten met 'teveel' gegevens op het internet. Als het nou gekoppeld was aan iets als een type 3 club of zo, zou ik misschien wel overgehaald kunenn worden... Groeten, Walter |
|
||||
|
||||
Quote:
Sommige mensen vinden het leuk en aan de hand van de lijst kunnen ze met elkaar in kontakt komen verder niets geheel onschuldig. Tja en een club voor de type 3 das al meerdere malen geprobeerd maar komt niet echt van de grond, ook een bijeenkomst was niet zo'n sukses geloof ik al waren de bedoelingen goed . Maar leg eens uit waarom ben jij er huiverig voor ? En wat bedoel je met teveel gegevens...
|
||||
|
||||
Quote:
Ikzelf vind het niet nodig/prettig om je chassisnummer te zien! |
|
||||
|
||||
Quote:
? :o
|
||||
|
||||
Quote:
Wat niet is kan nog komen toch ? Gaat er meer om is er animo voor .. en het lijkt mij dat dat nu wel borrelt . |
|
||||
|
||||
Quote:
2 dingen Henny: 1. Er was en er is wel degelijk animo, het aantal typ3's was niet echt groot, het aantal eigenaren was redelijk groot; blijkbaar staan er in Nederland meer 3's als projekt dan rijdend Wijzelf waren ook met de kever :o 2: Als je erover wil oordelen, had je zelf moeten komen! Je hebt een site voor types3, en je profileert jezelf met types3, dus kraak niets af waar je niet bij was. Je werd verwacht.... [/strenge modus] Ik vind het ook "eng" om m'n chassisnummer zomaar op het net te gooien Greetz Ron
|
|||
|
|||
Here, here!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wat is er zo "eng" aan dan ?? via het chassisnummer kun je bij de RDW geen kenteken (lees; adres eigenaar) achterhalen hoor |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar heb je helemaal gelijk in, maar het voelt alsof je je pincode verteld Greetz Ron
|
|||
|
|||
Quote:
maar zonder pasje of rekeningnummer kun je daar ook niks mee |
|
||||
|
||||
Pasje is na te maken is reeds vele malen bewezen ..
Is het niet handiger om de eerste 3 cijfers weer te geven ? Weet je ongeveer wanneer die gemaakt is en ik denk dat iedereen daar mee kan leven . |
|
||||
|
||||
geef eens 1 goede reden om het niet te doen
gaat er om dat er gewoon een zooitje email adressen in staan waar je wat aan hebt als je met elkaar in contact wilt komen toch...
|
||||
|
||||
Quote:
Maar dat kan dan toch ook zonder chassisnr.? Ik vind het idee erachter zeer goed, maar ik geef m'n chassisnr. niet :o
|
||||
|
||||
Wat mij persoonlijk tegen staat is dat emailadressen door elke spambot zo gelezen kunnen worden : weer meer spam
Maak het aanklikbaar als je iemand een mailtje wilt sturen |
|
||||
|
||||
Quote:
1 Ik wil hier toch op reageren ik en ik probeer het kort te doen ik ben zelf al een jaartje of 22 bezig met het fenomeen type 3, in die tijd zijn er meerdere plannen geweest om er een aparte club voor op te richten waar ik ook zelf mee bezig ben geweest we hadden zelfs een film van gemaakt met alle bouwjaren verschillen met medewerking van een 25 tal auto's met bestuurders en daarvoor een schitterende locatie gevonden in utrecht onder het regie van herman steendam, en de site van de type 3 bestaat ook een jaartje of 10 dus mijn bedoelingen komen niet zomaar uit de lucht vallen. 2 Over het afkraken wat jij nu zo lekker roept hier heb je de plank totaal mis geslagen ik kraak nooit iets af ik juich het alleen maar toe dat men zich warm loopt voor dit type , en ik denk dat jij alles in huis hebt om je eigen sterk te maken om een club op zou kunnen richten . Maar genoeg hier over wie niet op de registratie wil moet het gewoon niet doen en er geen punt van maken, en er ook niet over zeuren wel of geen chassisnummer.
|
||||
|
||||
Om me ook even met de discussie te bemoeien:
wat info verstrekking betreft is het volgens mij een prima compromis om gewoon een lijst op te stellen met voertuiggegevens waarbij iedereen zelf bepaalt wat hij/zij wel of niet invult (lang leve het poldermodel). Leuk detail in deze discussie is dat je via iemands nummerbord al redelijk wat gegevens via de RDW kunt opvragen, en aangezien bijna iedereen wel ergens een foto van zijn auto heeft staan... Kortom: als er voldoende animo is gewoon doen... Ronald |
|
||||
|
||||
Ik registreer me als mijn emailadres aanklikbaar is om spam tegen te gaan
( misschien krijg ik nu wel antwoord ) |
|
||||
|
||||
type 3 in goirle was leuk, iedereen weer eens zien, met of zonder auto, doet er niet toe.
TOT de volgende keer typIIIlicious ole Ps ik zal me ook eens toevoegen of niet....heb er niet zo veel mee denk ik...maar henny vooral doorgaan ermee |