|
|||
|
|||
Golf MK2 16v 88' Carrosserie
Hallo
wegens het beeindigen van mijn hobby verkoop ik mijn golf MK2 16v compleet of in onderdelen (liefst compleet) Auto is Kei en Keihard altijd netjes in de bitum gezet 2x per jaar Auto is perfect voor een project Hier wat gegevens: Merk:VW GOLF Type:MK2 gti 16v Bouwjaar:1988 Ingevoerd in:1995 Km stand auto :240000 APK:23-07-2014 Auto is 14 jaar geleden overgespoten heeft daarna 8 jaar in de schuur gestaan G60 bumpers Embleemloze grill Strakke achterklep Booskijkers boven+onder Orginele open dak (is in kleur) Interieur: Zeer net orgineel gti interieur (geen instapschade) Momo millenium stuur (recent vv incl naaf) Sportpedalen Orginele vw matten Wat is er voor de rest vernieuwd: Grill Fuseekogels Voorwiellagers Remschijven en blokken voor (Zimmermann nog geen 100km oud) Remklauwen en remblokken achter Kachelradiateur Slotmotor achterklep Schakelbal Schakelstang Dakrubbers L+R Koplampen+knipperlichten smoke Donkere achterlichten deurslot+vanger L Ben waarschijnlijk nog wel wat vergeten maar als er ergens vragen over zijn hoor ik dat wel wat is er al weg: schroefset(staat op originele schokkers) Motorblok+versnellingsbak Ruitenwissermechaniek voor de rest helemaal compleet rollend remmend sturend staat op winterbanden met stalen velgen prijs 1000 euro voor meer foto's graag ff je mail adres mee sturen of tel:0634616420 Auto staat in nijkerk gld staat op foto nog met schroefset BBS RSjes op foto ook te koop alles in 1 koop 2000 euro velgen los 1250 euro |