|
|||
|
|||
Jm92
Na me hier aangemeld te hebben en een beetje rond te hebben geneusd ook maar even voorstellen
wel zo netjes dacht ik zo ;-) Ik ben Jordy 21 jaar oud en woon in Warmenhuizen. rij nu ruim een jaar een Volkswagen Passat waarmee ik ook lid ben op het VW Passat Forum Het betreft een Passat 3BG variant uit 2002 met een 1.9 TDI 96kw. heb in het jaar dat ik de auto rijd al aardig wat aan veranderd en hem zo een beetje naar eigen smaak gemaakt. zo heb ik onder andere de Audio compleet aangepast, Auto verlaagd d.m.v. een AP schroefset een setje 17" Audi S4 (Avus) aangeschaft voor de winter. na zo ken ik nog wel even doorgaan maar daar schiet je toch niet veel mee op. hierbij dan maar even een plaatje bij een praatje Auto zoals ik heb aangeschaft heb (Sorry voor de slechte kwaliteit. zijn de foto's van Marktplaats) en uiteraard een paar recente foto's van de Passat na een kleine Detailbeurtje voor de eerste Meeting waar is heen was Er zitten ook nog een aantal modivicaties in de pen dus we blijven niet stil zitten. Tevens is dit nog de winter Setup dus wanneer de nieuwe zomerset eronder komt houd ik jullie ook uiteraard op de hoogte
|
||||
|
||||
Hallo Jordy,
Welkom hier je hebt een mooie Passat gekocht dat zal wel lekker rijden