|
||||
|
||||
Caddy mk1 '89 start niet meer
Hallo mensen,
Mijn caddy start niet meer! Heb al het enige meegemaakt met mn caddy dus mij verbaast niks meer . Maar goed startmotor draait , lampje van het voorgloeien doet ook. Hij pakt alleen niet aan. Iemand tips voor mij? |
|
||||
|
||||
heb je spanning op de draad die op de pompafsluiter zit wanneer die op contact staat?
of draai eens een verstuiverleiding los om te kijken of er nog diesel uit komt!
|
||||
|
||||
We hebben m gisteren gestart gekregen door iets los te draaien boven op de dieselpomp en toen kwam er diesel uit. En toen pakte hij aan. Alleen vanmorgen deed hij het weer niet. Ga vandaag brandstoffilter en een slang vervangen die wat gebarsten is. Kan dit het euvel zijn?
|
|
||||
|
||||
Als die slang de diesel aanvoer is naar de pomp toe dan kan het zijn dat hij daar valse lucht zuigt ipv diesel.
|
||||
|
||||
Vandaag het brandstoffilter vervangen en een verrotte slang. Alleen krijgt hij nu geen diesel meer. Dus hij wil nog niet starten.
|
|
||||
|
||||
heb je het nieuwe filter wel volgeschud met diesel? anders krijgt hij de diesel nooit aangezogen!
|
||||
|
||||
Wel gedaan ja maar geen suc6 gehad.
|
|
|||
|
|||
De mijne had een.keer het probleem dat mijn tankdop geen lucht meer doorliet,waardoor er een soort van vacuüm in de tank ontstond, waardoor er niet genoeg diesel door naar de pomp gezogen werd.als ik mijn tankdop loshaalde hoorde je hem ook lucht zuigen, even doorstarten en hij liep weer...
Was je toevallig onderweg richting het zuiden? |
|
||||
|
||||
Hij loopt weer!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is goed om te horen,waar lag het nou aan? |
|
||||
|
||||
Vanmorgen wou hij weer niet starten! Begin nu toch te vermoeden dat er iets anders aan de hand is. Gisteren kreeg hij eerst geen diesel pomp volgegooid en aangesleept en toen starte hij wel.
|
|
|||
|
|||
lijkt mij de stopzetter ,,,
|
||||
|
||||
Heb t probleem gevonden. De zekering van het gloeisysteem (bij het schutbord) was een kabel los gegaan. Daarna starte hij gelijk.
|
|
||||
|
||||
heb je ook topic van je caddy? Ben wel benieuwd
|
||||
|
||||
Heb ik nog niet gedaan. Zal even wat fotos maken van de week en een topic openen.
|