|
||||
|
||||
Passat 3C variant TDI 170PK
Bij deze bied ik mijn comfortabele bomvolle passat te koop aan.
Passat 3c Highline 2006 zwart metalic met alle Highline extra’s 214.000 waarvan ik er 70.000km heb gereden. 2.0TDI gechipt 170PK APK tot 02-2015 Aluminium dakrail Dashboard met alu inleg. Blue tooth carkit Standkachel (koelwater) met afstand bediening. zodat de auto en motor warm zijn voordat je instapt (niet meer ruiten krabben) Hoofdsteunen met DVD/spelcomputers/draadloze hoofdtelefoons,afstandbediening en controllers. SD card reader / USB/ Ipod (AUX) aansluiting op radio. Iphone 4 docking voor laden en MP3 spelen via radio Xenon 3,5cm verlaagd (originele veren aanwezig) Garage onderhouden Door VW dealer onlangs alle verstuivers , draadboom en tandempomp vervangen voor verbeterde versie (was kwaal, nu opgelost dus) Creme leer/alcantarra interieur in mooie staat. Alle ramen rondom elektrisch met sluiten via AB Spiegels elektrisch verstelbaar en verwarmd Stoelen verwarmd Elektrisch verstelbare bestuurderstoel Uitneembare kindersteunen op achterbank (origineel VW) Climate control Automatisch dimmende binnenspiegel Regensensor Cruiscontrol ABS / ASR RNS met navigatie (aluminium bediening) Automatische verlichting 18 inch met nieuwe banden 16 inch lichtmetalen winterwielen Boordcomputer automatische luchtrecirculatie wanneer de buitenlucht vervuild is (bv. in tunnel) Etc. etc. Prijs € 9.450,--
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 19-01-2014 at 14:28. |