![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zat te denk om in mijn golf elektrische ramen te bouwen.
Heeft hier iemand ervaring mee? Had een paar optie's Golf 1 cabrio Golf 2 aftermarket set wat denken jullie |
|
||||
|
||||
![]() Heb hier een set optional elektrische ramen voor golf 1 (geen cabrio)
De set is plug&play en zit bevestigt op de originele gaten in de deur. De kabelboom en schakelaars heb ik er niet bij, 100 euro
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://www.spy-europe.nl/epages/616...8/Products/ER00
Word vaak gebruikt ![]()
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
![]() setje van spy heb ik erin zitten. motoren zijn eigenlijk te slap om de ramen omhoog te tillen. afrader !
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat voor kabelboom kun je daar voor gebruiken ? |
|
||||
|
||||
![]() Ik had een opbouw set van spal.
Waardeloos!! Orgineel is echt het fijnst.
|
||||
|
||||
![]() Orgineel elektrische ramen voor golf 1 is er niet geweest.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jawel toch? alleen weinig meen ik, op internet staat wel eens een setje maar da kost bijna 300 euro
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een originele van een golf 1 in de schuur liggen motors zijn van bosch
|
|
||||
|
||||
![]() van cabrio dan misschien, voor de dichte zijn ze er niet geweest toch?
|
|
||||
|
||||
![]() Neej niet van cabrio origineel golf 1 maak zo wel een foto van 1tje
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat heb ik nog nooit gezien
![]() Of is dit weer anders ? maar het zou beide wel niet te betalen zijn so hard to find !!!!
|
|||
|
|||
![]() Schijnt van een passsat ook te passen
|
|
||||
|
||||
![]() Van een cabrio past niet het is een totaal andere mechaniek.
Qua kabelboom, er zitten 2 draden op de motoren, heb (denk ik) nog wel een kabelboom liggen, maar deze hoort niet bij de set, mag je er gratis bij hebben. Mijn set is net als op de foto van oettinger_18
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja maar ho even, staat daar een vw-nummer in? Een Bosch nummer, ja, maar er zijn zoveel bedrijven die voor vw stukken maakten en ook "buitenom" voor dezelfde modellen. Neemt niet weg dat het er wel heel degelijk uitziet.
|
|
||||
|
||||
![]() heb ik nog nooit gezien..zou mischien kunnen op een US rabbit..
op een ex GTI van me had ik een set van een laat model cabrio pasgemaakt.. weet niet meer hoe..maar dat werkte wel ,mits je raam soepel heen en weer kan bewegen in de rubbers en geleiders |
|
||||
|
||||
![]() Ik had destijds een Spal inbouwset die was wel goed, maar je raamgeleiders en rubbers bepalen heel erg de weerstand van het raam. Heb je een gaar raamrubber dan kun je nog zulke sterke motoren hebben maar dan gaat het nooit lekker.
|
|||
|
|||
![]() Heb al een aantal waggels voorzien van:
klik hiero Mijn golfje mk1 gti zit het ook in, helaas niet meer bij Conrad verkrijgbaar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat vind ik wel zo een enorme zooi. Heb ik bij mijn laatste klant - in overleg natuurlijk, maar met zijn volle instemming - direct bij het oud ijzer geflikkerd. Ik weet niet meer wat er allemaal mee mis was, maar er weinig wel goed, dat weet ik nog...
|