|
||||
|
||||
golf 1 gti org nl 1979
http://link.marktplaats.nl/764740036
helaas al wel gereserveerd |
|
||||
|
||||
is juist een week terug ookal voorbij gekomen, was ook direct verkocht, geen twee uur overeen gegaan... wel jammer, was toen twee dorpen verderop
|
|
|||
|
|||
Deze stond voor 900 euro op internet , paar weken geleden toen nog met oude gele platen , was ook gelijk verkocht , puur gekocht voor de handel... jammer zulke mensen...
|
|||
|
|||
Een quick win dus...
|
|
|||
|
|||
900? Dan kocht ik hem ook voor de handel. Dingen zijn toch nog wel een paar knaken waard.....
|
|||
|
|||
Heb hem net rond kerstmis zien voorbij komen op mp. Dus +/- 2.5 weken geleden.
Heb tevergeefs geprobeerd om contact te krijgen met de verkoper. Was zogezegd al 15jaar in zijn bezit. Maar is nooit echt gelukt om de man te spreken via telefoon. Na 1 dag zogezegd verkocht. Zeer vreemd verhaal. Ging zogezegd naar een liefhebber. Heb nu zelfs de moeite niet gedaan om contact te leggen. Ben zo een toestanden beu |
|
|||
|
|||
Quote:
Da's de keerzijde van internet... |
|
|||
|
|||
Kan mij niet voorstellen dat ie voor 900 euro is verkocht in december.
|
|
|||
|
|||
Hij wordt er niet knapper op met deze wielen en nep blauwe platen (nieuw lettertype).
79, dus gewoon gele platen! En voor 900e had ik 'm inderdaad ook wel opgehaald! 4500 gaat me weer iets te ver... |
|
||||
|
||||
Als je deze voor €900 verkoopt dan zal er toch wel iets aan de hand wezen of niet? Of je hebt ze niet allemaal op een rijtje.
|
|||
|
|||
Idd, daarom wel aardig om te volgen deze. Ben benieuwd wat ie uiteindelijk doet, want t lijkt me wel een net ding.
|
|
|||
|
|||
Was dit die gti die te koop stond met een andere kleur zijscherm en motorkap? Heb toen de verkoper gesproken en vertelde mij dat hij hem 15 jaar geleden had gekocht als schade auto en er nooit aan toe was gekomen om hem op te knappen. Hij vertelde ook dat de achterwiel ophanging verrot was en dat deze voor een nieuwe apk eerst herstelde diende te worden. Hij is toen voor rond de 4000 weggegaan. Ik herkende de auto aan dat rare armsteuntje tussen de voorstoelen.
|
|
||||
|
||||
Precies, is die wagen met inderdaad dat armsteuntje en de blaupunkt boxen. Je ziet nu ook kleurverschil bij het scherm. De wagen stond toen in mierlo, ik heb geprobeerd contact te krijgen, maar tevergeefs. Ik denk eerlijk gezegd dat die golf voor 900 een ander was, aan de ad was wel of te lezen dat hij niet zomaar weg ging.
|
|
|||
|
|||
En nu staat er een mk1 cabrio onder de link naar de advertentie...
|
|
||||
|
||||
Zal wel ingeruild zijn...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had 't al 'n beetje gedacht, voor maar 900 pleuros wordt vandaag de dag geen Golf 1 GTI (laat staan 'n klein achterlichtenmodel) in enigzins goede toestand te koop aangeboden, die tijden zijn allang voorbij.
|
|||
|
|||
Leuk om te lezen hoe mensen altijd voor een ander kunnen denken.
Ik ken de gene die het te koop aanbied en die cabriolet is zijn eigen auto dus niet ingeruild. Hij heeft genoeg Golfjes 1 en is wel degelijk een liefhebber. Sommige gunnen een ander het licht in de ogen helaas niet. Iedereen die iets koopt voor een mooi bedrag en kan een paar duizend makkelijk pakken zou dat doen en het zo doorverkopen.
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik 'm voor maar € 900 had kunnen kopen en 't was een enigzins goede wagen geweest ging die bij mij niet meer weg...ondanks evt vette winst wat ik er naderhand financieel mee had kunnen maken... Vond 't zo op de foto's 'n pracht auto.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Der Typ Siebzehn : 10-01-2014 at 18:07. |
|
|||
|
|||
Quote:
Er stond pas ook een rode 79er gti te koop en die is door iemand van het forum hier gekocht voor rond de 900, denk dat dat die is geweest. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zou niet direct iemand als liefhebber omschrijven als het gaat om effe snel wat "geld te pakken" op kosten van andere liefhebbers. Maar ieder zijn mening. Gelukkig kan het ook anders. Heb er al gekocht van echte liefhebbers die hem wegdeden aan eerlijke prijzen zonder daarvoor "een paar duizend te pakken". |