|
|||
|
|||
tittenteller verschil mk1 scirocco
weet iemand de verschillen tussen de MK1 en de scirocco1 tittenteller dashboarden? bouwjaar 1976
er schijnen verschillen te zijn, maar welke... een afbeelding hier posten zou helemaal top zijn... |
|
|||
|
|||
Duidelijkst zichtbare is dat die van een Golf zwart is en die van een Scirocco zilver/grijs
|
|||
|
|||
zilvergrijs zit toch ook in de mk1 gtd en gls..??
|
|
|||
|
|||
Hmmz het zou kunnen, ik heb dat verschil zelf echter altijd als typisch Scirocco gezien. Maar dat is voornamelijk op mijn eigen dashboards en die uit mijn omgeving gebaseerd.
Reageert zo vast nog wel iemand.
|
||||
|
||||
Scirocco had idd de aluminium effect tellers (jaja, zo heet dat in de folder), behalve op de standaard uitvoeringen. Golf had deze op GL(S/D) uitvoeringen t/m modeljaar 80, daarna kwam het nieuwe dash. T/m modeljaar '76 had de L(S) ze ook steken, die waren toen nog top-of-the-line. GTD heeft ze nooit gehad, die uitvoering kwam pas in '82.
|
|
|||
|
|||
dus een mk1 gls uit 76 (64-nu-75) kan kloppen met zon sjieke alluminium effect teller setje erin..
via ovi zie ik dat er inderdaad GLS bij staat..dus dan zal dat wel kloppen, niet dat dat heel veel uitmaakt, wil hem straks gewoon netjes hebben en als het kan zover mogelijk kloppend..qua onderdelen. |
|
||||
|
||||
Yep, die witte van jou hoort een alu dingske in te hebben. Wel de variant met toerenteller en een snelheidsmeter tot 180. Let er dan ook meteen op dat je het juiste dash neemt: beklede variant met zo'n alu lijstje overlangs en afneembaar speakerroostertje. Succes met de zoektocht!
|
|
|||
|
|||
sanp even niet wat je bedoeld met alu lijstje overlangs?
|